Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Asistent de proiect
ANTEM
9 февраля 2013
Кишинев
Prin acest concurs ANTEM doreşte să contracteze un asistent de proiect în cadrul Programului de Instruire Lingvistica a Minorităţilor Naţionale din Republica Moldova.
Angajatul va oferi asistenţă eficientă în planificarea, realizarea şi monitorizarea activităţilor din cadrul Programului.
Funcţii şi responsabilităţi:
• asistenta în organizarea documentaţiei pentru desfăşurarea proiectului
• asistenta pentru manager si coordonator în sarcinile administrative ale proiectului
• asistenta sesiunilor de informare publica
• asistenta la scrierea de rapoarte de activitate la solicitarea managerului si coordonatorului
• participarea la şedinţele echipei de proiect
• participarea în vizitele de monitorizare;
• acordarea suportului în comunicarea cu partenerii, instituţiile de stat şi beneficiarii programului;
• colectarea de informaţii privind progresul programului;
• pregătirea informaţiei în limba română, rusă şi engleză pentru site-ul organizaţiei
• organizarea şi evaluarea tenderelor şi concursurilor.
Competenţe şi calificări:
• studii superioare în domeniul educaţional, social, management, economic, drept, finanţe sau alte domenii relevante;
• cel puţin 1/ 2 ani de experienţă de lucru în cadrul proiectelor;
• experienţă de lucru minim 1 an în cadrul organizaţiilor naţionale sau internaţionale, organizaţiilor necomerciale va constitui un avantaj;
• experienţă şi abilităţi de utilizare a computerului, copiatorului, fax, (Ms Office, internet).
• responsabilitate; abilităţi de lucru în echipă; abilităţi dezvoltate de comunicare
• cunoaşterea limbilor engleze, română şi rusă.
Procedura de aplicare:
Candidaţii vor prezenta dosarul de aplicare care conţine următoarele documente:
1. Curriculum Vitae (CV);
2. Doua scrisori de recomandare;
Dosarul de aplicare trebuie completat în limbile română sau engleză si expediate prin e-mail la antem.moldova@gmail.com
Data limită de depunere a dosarelor este 15 februarie 2013.
Doar candidaţii pre-selectaţi vor fi contactaţi.
Angajatul va oferi asistenţă eficientă în planificarea, realizarea şi monitorizarea activităţilor din cadrul Programului.
Funcţii şi responsabilităţi:
• asistenta în organizarea documentaţiei pentru desfăşurarea proiectului
• asistenta pentru manager si coordonator în sarcinile administrative ale proiectului
• asistenta sesiunilor de informare publica
• asistenta la scrierea de rapoarte de activitate la solicitarea managerului si coordonatorului
• participarea la şedinţele echipei de proiect
• participarea în vizitele de monitorizare;
• acordarea suportului în comunicarea cu partenerii, instituţiile de stat şi beneficiarii programului;
• colectarea de informaţii privind progresul programului;
• pregătirea informaţiei în limba română, rusă şi engleză pentru site-ul organizaţiei
• organizarea şi evaluarea tenderelor şi concursurilor.
Competenţe şi calificări:
• studii superioare în domeniul educaţional, social, management, economic, drept, finanţe sau alte domenii relevante;
• cel puţin 1/ 2 ani de experienţă de lucru în cadrul proiectelor;
• experienţă de lucru minim 1 an în cadrul organizaţiilor naţionale sau internaţionale, organizaţiilor necomerciale va constitui un avantaj;
• experienţă şi abilităţi de utilizare a computerului, copiatorului, fax, (Ms Office, internet).
• responsabilitate; abilităţi de lucru în echipă; abilităţi dezvoltate de comunicare
• cunoaşterea limbilor engleze, română şi rusă.
Procedura de aplicare:
Candidaţii vor prezenta dosarul de aplicare care conţine următoarele documente:
1. Curriculum Vitae (CV);
2. Doua scrisori de recomandare;
Dosarul de aplicare trebuie completat în limbile română sau engleză si expediate prin e-mail la antem.moldova@gmail.com
Data limită de depunere a dosarelor este 15 februarie 2013.
Doar candidaţii pre-selectaţi vor fi contactaţi.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
9 февраля 2013
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено