Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Asistent de oficiu / office - manager
AO „Alternative Internaționale de Dezvoltare”
16 июня 2014
Кишинев
Asociația Obștească „Alternative Internaționale de Dezvoltare” anunță concurs pentru ocuparea postului vacant de Asistent de oficiu / Office - Manager
Cerințe către candidat:
- Studii superioare
- Experiență în poziție similară
- Vorbirea fluentă a limbilor română și rusă, engleza constituie un avantaj
- Cunoașterea PC (Word, Excel, Power Point)
- Abilități de lucru cu tehnica de birou
Obligațiuni:
- Asigurarea repartizării informației ce ține de activitatea companiei: apeluri telefonice, facturi, cereri, scrisori
- Înregistrarea, scanarea, îndosarierea corespondenței și a documentelor interne și externe
- Perfectarea diferitor acte: cereri, contracte, procuri, informări, conturi de plată
- Înregistrarea discuțiilor în ședințe și întocmirea Proceselor-verbale
- Aprovizionarea oficiului cu rechizite și alte lucruri necesare pentru oficiu
- Menținerea corespondenței de afaceri cu partenerii locali și internaționali
- Traducerea diferitor acte din - în română – rusă – engleză
- Executarea altor dispoziții date de superior sau de supraordonații acestuia în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei
Oferim:
- Condiții bune de muncă
- Pachet social
- Salariu 2500 lei cu posibilități de creștere
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică aid.info.ong@gmail.com
Telefon de contact: 022999950 sau 068777997
Persoana de contact – Tutunaru Ana
Cerințe către candidat:
- Studii superioare
- Experiență în poziție similară
- Vorbirea fluentă a limbilor română și rusă, engleza constituie un avantaj
- Cunoașterea PC (Word, Excel, Power Point)
- Abilități de lucru cu tehnica de birou
Obligațiuni:
- Asigurarea repartizării informației ce ține de activitatea companiei: apeluri telefonice, facturi, cereri, scrisori
- Înregistrarea, scanarea, îndosarierea corespondenței și a documentelor interne și externe
- Perfectarea diferitor acte: cereri, contracte, procuri, informări, conturi de plată
- Înregistrarea discuțiilor în ședințe și întocmirea Proceselor-verbale
- Aprovizionarea oficiului cu rechizite și alte lucruri necesare pentru oficiu
- Menținerea corespondenței de afaceri cu partenerii locali și internaționali
- Traducerea diferitor acte din - în română – rusă – engleză
- Executarea altor dispoziții date de superior sau de supraordonații acestuia în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei
Oferim:
- Condiții bune de muncă
- Pachet social
- Salariu 2500 lei cu posibilități de creștere
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică aid.info.ong@gmail.com
Telefon de contact: 022999950 sau 068777997
Persoana de contact – Tutunaru Ana
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
16 июня 2014
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено