Asistent Back-Office
DigitalGate AMG S.A.
18 декабря 2025
Кишинев
Можно без опыта
Гибкий график
Не имеет значение
На территории работодателя
Responsabilități principale:
Gestionarea corespondenței e-mail și răspunsul prompt la solicitările clienților și partenerilor.
Preluarea apelurilor telefonice ale companiei și direcționarea lor corespunzătoare.
Pregătirea și expedierea coletelor, precum și urmărirea livrărilor.
Întocmirea documentelor necesare (inclusiv documente vamale, dacă este cazul).
Contactarea companiilor / furnizorilor pentru obținerea ofertelor de preț și informațiilor necesare.
Organizarea și programarea ședințelor sau întâlnirilor.
Introducerea și actualizarea datelor în sistemul intern.
Sprijin administrativ general pentru departamentele interne.
Cerințe:
Abilități bune de comunicare, telefonice și scrise.
Organizare, atenție la detalii și capacitatea de a lucra cu volume variate de activități.
Cunoștințe de operare PC (pachetul Microsoft Office sau similar).
Experiență anterioară într-un rol administrativ constituie avantaj.
Beneficii (opționale de adăugat):
Program flexibil / Mediu de lucru modern.
Oportunități de dezvoltare profesională.
Pachet salarial competitiv.
Gestionarea corespondenței e-mail și răspunsul prompt la solicitările clienților și partenerilor.
Preluarea apelurilor telefonice ale companiei și direcționarea lor corespunzătoare.
Pregătirea și expedierea coletelor, precum și urmărirea livrărilor.
Întocmirea documentelor necesare (inclusiv documente vamale, dacă este cazul).
Contactarea companiilor / furnizorilor pentru obținerea ofertelor de preț și informațiilor necesare.
Organizarea și programarea ședințelor sau întâlnirilor.
Introducerea și actualizarea datelor în sistemul intern.
Sprijin administrativ general pentru departamentele interne.
Cerințe:
Abilități bune de comunicare, telefonice și scrise.
Organizare, atenție la detalii și capacitatea de a lucra cu volume variate de activități.
Cunoștințe de operare PC (pachetul Microsoft Office sau similar).
Experiență anterioară într-un rol administrativ constituie avantaj.
Beneficii (opționale de adăugat):
Program flexibil / Mediu de lucru modern.
Oportunități de dezvoltare profesională.
Pachet salarial competitiv.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
18 декабря 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.