Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Asistent al managerului
SGS Moldova
26 июня 2014
Кишинев
(Departamentul Agricultură - Servicii de perfectare a documentelor pentru expertiză, inspecție și certificare a produselor cerealiere și oleaginoase in relațiile import-export)
Cerinţe de bază faţă de candidat:
•Studii superioare în domeniul relaţiilor economice internaţionale, agricultură și procesarea produselor agroalimentare;
•Experienţa şi cunostinţe în domeniu;
•Cunoaşterea la nivel înalt a limbilor: română, rusă și engleză;
•Cunoaşterea calculatorului la nivel înalt;
•Capacităţi de analiză şi sinteză, disponibilitatea de a lucra peste program;
•Calităţi organizatorice şi de comunicare;
•Resposabilitate, acurateţe, punctualitate, spirit de iniţiativă;
•Abilităţi de lucru în echipă;
•Confidenţialitate în activitate.
Responsabilități:
•Asigurarea activităţilor de inspecţii în conformitate cu instrucţiunile clienţilor, regulilor şi procedurilor SGS;
•Eliberarea certificatelor şi rapoartelor de inspecţie, perfectarea contractelor de prestari servicii cu clienţii şi de colaborare cu laboratoare, ofertele comerciale de servicii şi preţ, facturilor, invoice-urilor, actelor prestari servicii, dărilor de seama lunare, prevederilor;
•Semnarii şi înmânarea documentelor clienților;
•Perfectarea corectă şi deplină a dosarelor clienţilor.
Oferim:
•Salariu motivant;
•Întreg pachetul social;
•Condiții favorabile de muncă;
•Posibilitatea de a crește profesional;
•Atmosferă pozitivă alături de un colectiv ambițios.
Cerinţe de bază faţă de candidat:
•Studii superioare în domeniul relaţiilor economice internaţionale, agricultură și procesarea produselor agroalimentare;
•Experienţa şi cunostinţe în domeniu;
•Cunoaşterea la nivel înalt a limbilor: română, rusă și engleză;
•Cunoaşterea calculatorului la nivel înalt;
•Capacităţi de analiză şi sinteză, disponibilitatea de a lucra peste program;
•Calităţi organizatorice şi de comunicare;
•Resposabilitate, acurateţe, punctualitate, spirit de iniţiativă;
•Abilităţi de lucru în echipă;
•Confidenţialitate în activitate.
Responsabilități:
•Asigurarea activităţilor de inspecţii în conformitate cu instrucţiunile clienţilor, regulilor şi procedurilor SGS;
•Eliberarea certificatelor şi rapoartelor de inspecţie, perfectarea contractelor de prestari servicii cu clienţii şi de colaborare cu laboratoare, ofertele comerciale de servicii şi preţ, facturilor, invoice-urilor, actelor prestari servicii, dărilor de seama lunare, prevederilor;
•Semnarii şi înmânarea documentelor clienților;
•Perfectarea corectă şi deplină a dosarelor clienţilor.
Oferim:
•Salariu motivant;
•Întreg pachetul social;
•Condiții favorabile de muncă;
•Posibilitatea de a crește profesional;
•Atmosferă pozitivă alături de un colectiv ambițios.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
26 июня 2014
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено