Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Asistent/a – service voyages
rpatrascu
3 мая 2011
Кишинев
Cu o experienta de 10 ani in IT&C, suntem o echipa tanara, dinamica dar si exigenta cand vine vorba de a mentine standardele de calitate in ceea ce facem. Agentia Pentalog Chisinau continua sa isi intensifice activitatea prin proiecte interesante alaturi de parteneri importanti din domeniu, prin urmare echipa noastra se extinde.
Pentru a sustine aceasta dezvoltare, te invitam sa te alaturi de noi in rolul de Asistent/a – Service Voyages.
Responsabilitati principale:
Misiunea principala in cadrul departamentului administrativ – Service Voyages va fi de a asigura buna gestionare a activitatilor legate de organizarea deplasarilor din cadrul companiei:
- Tratarea si urmarirea cererilor de deplasare
- Rezervari si achizitionare de bilete de avion
- Rezervari pentru cazare
- Gestiunea datelor prin intermediul aplicatiilor folosite
- Urmarirea si reglementarea facturilor pentru achizitiile facute
Aptitudini si competente necesare:
- Studii universitare finalizate
- Excelente cunostinte in MS Word, Outlook, Excel, Internet
- Foarte buna comunicare (scris si vorbit) in limba Franceza – obligatoriu
- Cunostinte de limba Engleza – nivel mediu – obligatoriu
- Avantaj cunostinte in contabilitate
- Un foarte bun spirit organizatoric, rigurozitate
- Buna capacitate de comunicare si relationare
- Autonomie in luarea deciziilor
Beneficii:
- Posibilitati de dezvoltare in cadrul unei echipe dinamice
- Pachet salarial atractiv incluzand si un pachet de prime
- Tichete de masa
- Conditii preferentiale pentru angajati in accesarea unui credit bancar pentru procurarea unei locuinte
Asteptam CV-ul Dvs. la jobs.md@pentalog.fr , cu indicarea site-ului unde ati gasit anuntul si postul urmarit.
Pentru a sustine aceasta dezvoltare, te invitam sa te alaturi de noi in rolul de Asistent/a – Service Voyages.
Responsabilitati principale:
Misiunea principala in cadrul departamentului administrativ – Service Voyages va fi de a asigura buna gestionare a activitatilor legate de organizarea deplasarilor din cadrul companiei:
- Tratarea si urmarirea cererilor de deplasare
- Rezervari si achizitionare de bilete de avion
- Rezervari pentru cazare
- Gestiunea datelor prin intermediul aplicatiilor folosite
- Urmarirea si reglementarea facturilor pentru achizitiile facute
Aptitudini si competente necesare:
- Studii universitare finalizate
- Excelente cunostinte in MS Word, Outlook, Excel, Internet
- Foarte buna comunicare (scris si vorbit) in limba Franceza – obligatoriu
- Cunostinte de limba Engleza – nivel mediu – obligatoriu
- Avantaj cunostinte in contabilitate
- Un foarte bun spirit organizatoric, rigurozitate
- Buna capacitate de comunicare si relationare
- Autonomie in luarea deciziilor
Beneficii:
- Posibilitati de dezvoltare in cadrul unei echipe dinamice
- Pachet salarial atractiv incluzand si un pachet de prime
- Tichete de masa
- Conditii preferentiale pentru angajati in accesarea unui credit bancar pentru procurarea unei locuinte
Asteptam CV-ul Dvs. la jobs.md@pentalog.fr , cu indicarea site-ului unde ati gasit anuntul si postul urmarit.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
3 мая 2011
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено