Asistent/ă executiv/ă
1 000 – 3 000 евро в месяц
9 июня 2025
Кишинев, Телецентр
От 1 года
Полный день
Среднее
На территории работодателя
Scurtă descriere a poziției vacante:
Un Grup de companii din România și Moldova ce activează în diferite domenii economice, este în căutare de Asistent Executiv/Asistentă Executivă pentru Manager, o persoană, organizată și dinamică, cu o experiență profesională pe lângă conducerea superioară într-un mediu de lucru multicultural, cu un simț acut al responsabilității și cu capacitatea de multi-tasking. Asistentul Executiv/Asistenta Executivă va acorda suport esențial Managerului în acoperirea ariei de activități care reiese din specificul domeniilor de activitate.
Principalele sarcini ale poziției vacante includ:
- Acordarea suportului Managerului în implementarea/gestionarea/monitorizarea diverselor activități administrative a Grupului de companii (România, R. Moldova);
- Organizarea și coordonarea întâlnirilor (rezervări hotel parteneri externi, etc.);
- Comunicarea cu partenerii interni si externi, cu instituțiile naționale a României, după caz și ale altor state; asigurarea conformității documentației în cadrul comunicării;
- Asistență și, după caz, participarea, în organizarea evenimentelor interne și externe;
- Organizarea/gestionarea agendei de activități (zilnice/saptamanalelunare) a managerului;
- Va acționa ca interpret între manager și parteneri, vorbitori de limbi străine, pentru traducerea relevantă a informațiilor, și asigurând o transmitere clară și corectă a mesajelor.
Cerințele față de candidat:
- Studii COLEGIU;
- Cunoștințe de limba Romana, Rusa si Engleza;
- Experiență aferentă poziției – minim 1 an, într-o funcție similară va constitui un avantaj;
- Aptitudini în gestionarea de activități administrative complexe care necesită folosirea judecății independente și inițiativă;
- Experiență într-un mediu de lucru multi-cultural va constitui un avantaj;
- Cunoștințe solide de operare pe calculator (MS Office, Excel, Outlook);
- Abilități bune de comunicare scrisă și verbală;
- Capacitate de organizare și planificare, disciplină și auto-organizare, diplomație și discreție;
- Disponibilitate pentru modul mobil de activitate, disponibilitate pentru deplasari naționale/nternaționale;
- Confidentialitate si seriozitate.
Condiții de muncă:
- Salariul decent, începând cu 1500 Eur și prime salariale;
- Prime pentru angajați care au in intretinere copii minori (Sf. Pasti, 1 Iunie, Ziua de nastere a copilului/copiilor si Creciun);
- Telefonie corporativă;
- Tichete de masa.
Procesul de depunere a candidaturii:
Dacă Vă regăsiți în descrierea de mai sus, Vă invităm să expediați CV prin intermediul platformei rabota.md.
Un Grup de companii din România și Moldova ce activează în diferite domenii economice, este în căutare de Asistent Executiv/Asistentă Executivă pentru Manager, o persoană, organizată și dinamică, cu o experiență profesională pe lângă conducerea superioară într-un mediu de lucru multicultural, cu un simț acut al responsabilității și cu capacitatea de multi-tasking. Asistentul Executiv/Asistenta Executivă va acorda suport esențial Managerului în acoperirea ariei de activități care reiese din specificul domeniilor de activitate.
Principalele sarcini ale poziției vacante includ:
- Acordarea suportului Managerului în implementarea/gestionarea/monitorizarea diverselor activități administrative a Grupului de companii (România, R. Moldova);
- Organizarea și coordonarea întâlnirilor (rezervări hotel parteneri externi, etc.);
- Comunicarea cu partenerii interni si externi, cu instituțiile naționale a României, după caz și ale altor state; asigurarea conformității documentației în cadrul comunicării;
- Asistență și, după caz, participarea, în organizarea evenimentelor interne și externe;
- Organizarea/gestionarea agendei de activități (zilnice/saptamanalelunare) a managerului;
- Va acționa ca interpret între manager și parteneri, vorbitori de limbi străine, pentru traducerea relevantă a informațiilor, și asigurând o transmitere clară și corectă a mesajelor.
Cerințele față de candidat:
- Studii COLEGIU;
- Cunoștințe de limba Romana, Rusa si Engleza;
- Experiență aferentă poziției – minim 1 an, într-o funcție similară va constitui un avantaj;
- Aptitudini în gestionarea de activități administrative complexe care necesită folosirea judecății independente și inițiativă;
- Experiență într-un mediu de lucru multi-cultural va constitui un avantaj;
- Cunoștințe solide de operare pe calculator (MS Office, Excel, Outlook);
- Abilități bune de comunicare scrisă și verbală;
- Capacitate de organizare și planificare, disciplină și auto-organizare, diplomație și discreție;
- Disponibilitate pentru modul mobil de activitate, disponibilitate pentru deplasari naționale/nternaționale;
- Confidentialitate si seriozitate.
Condiții de muncă:
- Salariul decent, începând cu 1500 Eur și prime salariale;
- Prime pentru angajați care au in intretinere copii minori (Sf. Pasti, 1 Iunie, Ziua de nastere a copilului/copiilor si Creciun);
- Telefonie corporativă;
- Tichete de masa.
Procesul de depunere a candidaturii:
Dacă Vă regăsiți în descrierea de mai sus, Vă invităm să expediați CV prin intermediul platformei rabota.md.
Готовы трудоустроить беженцев
Адрес:
Кишинев, Телецентр
șos. Hîncești 22A
șos. Hîncești 22A
Дата актуализации:
9 июня 2025
Телефон:
+373 79311770
Копировать
E-mail:
hr@proconsultauditexpert.com
Копировать
Веб-сайт компании:
https://www.proconsultauditexpert.com
https://www.proconsultauditexpert.com
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено