Analist Soluții Conversaționale | Direcția Customer Service
VictoriaBank
12 декабря 2025
Кишинев
Можно без опыта
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Ce vei face în rol de Analist soluții conversaționale:
Identifica noi oportunități și vei contribui la îmbunătățirea și dezvoltarea de soluții conversaționale
Coordona proiectele de dezvoltare și îmbunătățire a Chatbot-ului, IVR-ului, asistenților virtuali
Monitorizare, optimizare și simplificare
Colabora cu partenerii și colegii din diverse subdiviziuni pentru a alinia soluțiile conversaționale la obiectivele de business
Crea experiență conversațională fluentă, empatică și eficientă pentru clienții
Care este profilul candidatului pe care îl căutăm:
Studii superioare (finisate sau în derulare)
Cunoașterea limbilor: română, rusă, engleză
Experiență în comunicarea scrisă cu clienții este binevenită
Experiența în managementul proiectelor/proceselor este binevenită
Competențe de analiză și optmizare date (ex. Power BI, Google Analytics, Tableau, Excel avansat)
Excelente abilități de comunicare
Orientare spre detalii, curiozitate și proactivitate
Identifica noi oportunități și vei contribui la îmbunătățirea și dezvoltarea de soluții conversaționale
Coordona proiectele de dezvoltare și îmbunătățire a Chatbot-ului, IVR-ului, asistenților virtuali
Monitorizare, optimizare și simplificare
Colabora cu partenerii și colegii din diverse subdiviziuni pentru a alinia soluțiile conversaționale la obiectivele de business
Crea experiență conversațională fluentă, empatică și eficientă pentru clienții
Care este profilul candidatului pe care îl căutăm:
Studii superioare (finisate sau în derulare)
Cunoașterea limbilor: română, rusă, engleză
Experiență în comunicarea scrisă cu clienții este binevenită
Experiența în managementul proiectelor/proceselor este binevenită
Competențe de analiză și optmizare date (ex. Power BI, Google Analytics, Tableau, Excel avansat)
Excelente abilități de comunicare
Orientare spre detalii, curiozitate și proactivitate
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
12 декабря 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.