Analist raportare financiară
Mikro Kapital Company SRL
11 июня 2025
Кишинев
От 2 лет
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Responsabilități de bază:
Elaborarea rapoartelor financiare și operaționale pentru uz intern, management, investitori, creditori și autorități de supraveghere;
Calculul provizioanelor pentru pierderi așteptate conform standardului IFRS 9 și Regulamentului privind clasificarea activelor aplicabil organizațiilor de creditare nebancare;
Participarea la estimarea riscurilor de credit și sintetizarea datelor relevante din portofoliul de credite, pe baza unor modele și scenarii financiare;
Dezvoltarea și întreținerea unei baze de date de tip data warehouse, utilizată pentru integrarea, analiza și raportarea datelor structurate și semi-structurate din surse multiple (CRM, sistem 1C, ERP, etc.);
Participarea la procesul de bugetare și la elaborarea prognozelor financiare pe termen scurt și mediu;
Identificarea abaterilor față de buget și analiza variațiilor față de rezultatele financiare prognozate;
Colaborarea cu echipele IT, risc și contabilitate pentru alinierea structurii de raportare și a datelor utilizate în analize;
Asigurarea corectitudinii și integrității datelor financiare utilizate în luarea deciziilor și în raportările externe;
Participarea la procesele de audit financiar și intern, oferind suport cu privire la datele și rapoartele solicitate.
Cerințe față de candidat:
Studii superioare în Finanțe, Economie sau Contabilitate;
Experiență profesională de minim 2-3 ani într-o funcție similară (analist financiar, contabilitate financiară, raportări financiare, etc.);
Cunoștințe solide a standardelor IFRS si SNC;
Capacitatea de a analiza date financiare complexe;
Cunoașterea avansată a limbii engleze va constitui un avantaj.
Beneficii oferite:
Salariu fix + bonusuri de performanță + tichete de masă;
Oficiu modern, dotat cu utilitățile necesare;
Cadouri oferite cu ocazia anumitor evenimente;
Zile libere suplimentare (de ziua de naștere a angajatului);
Traininguri organizate regulat, pentru a-ți îmbunătăți performanțele și capacitățile profesionale;
Achitarea cursurilor de dezvoltare profesională și personală;
Teambuilding-uri organizate, pentru a te motiva, conecta cu echipa;
Condiții avantajoase la produsele companiei pentru angajați;
Mediu de lucru profesionist și prietenos.
Elaborarea rapoartelor financiare și operaționale pentru uz intern, management, investitori, creditori și autorități de supraveghere;
Calculul provizioanelor pentru pierderi așteptate conform standardului IFRS 9 și Regulamentului privind clasificarea activelor aplicabil organizațiilor de creditare nebancare;
Participarea la estimarea riscurilor de credit și sintetizarea datelor relevante din portofoliul de credite, pe baza unor modele și scenarii financiare;
Dezvoltarea și întreținerea unei baze de date de tip data warehouse, utilizată pentru integrarea, analiza și raportarea datelor structurate și semi-structurate din surse multiple (CRM, sistem 1C, ERP, etc.);
Participarea la procesul de bugetare și la elaborarea prognozelor financiare pe termen scurt și mediu;
Identificarea abaterilor față de buget și analiza variațiilor față de rezultatele financiare prognozate;
Colaborarea cu echipele IT, risc și contabilitate pentru alinierea structurii de raportare și a datelor utilizate în analize;
Asigurarea corectitudinii și integrității datelor financiare utilizate în luarea deciziilor și în raportările externe;
Participarea la procesele de audit financiar și intern, oferind suport cu privire la datele și rapoartele solicitate.
Cerințe față de candidat:
Studii superioare în Finanțe, Economie sau Contabilitate;
Experiență profesională de minim 2-3 ani într-o funcție similară (analist financiar, contabilitate financiară, raportări financiare, etc.);
Cunoștințe solide a standardelor IFRS si SNC;
Capacitatea de a analiza date financiare complexe;
Cunoașterea avansată a limbii engleze va constitui un avantaj.
Beneficii oferite:
Salariu fix + bonusuri de performanță + tichete de masă;
Oficiu modern, dotat cu utilitățile necesare;
Cadouri oferite cu ocazia anumitor evenimente;
Zile libere suplimentare (de ziua de naștere a angajatului);
Traininguri organizate regulat, pentru a-ți îmbunătăți performanțele și capacitățile profesionale;
Achitarea cursurilor de dezvoltare profesională și personală;
Teambuilding-uri organizate, pentru a te motiva, conecta cu echipa;
Condiții avantajoase la produsele companiei pentru angajați;
Mediu de lucru profesionist și prietenos.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
11 июня 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено