Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ajutor de contabil
Academia Națională de Șah
17 июля 2024
Кишинев
От 1 года
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Responsabilități:
-Evidența încasărilor și cheltuielilor (paypal, e-commerce, cash, cont bancar)
-Înregistrarea tranzacțiilor în registrele și sistemele companiei
-Primirea și verificarea documentelor contabile primare
-Evidența contabilă - păstrarea competentă şi veridică a documentației de contabilitate
-Planificarea bugetelor și altor instrumente de gestionare financiară
-Pregătirea documentelor pentru elaborarea rapoartelor, inclusiv fiscale și statistice
-Elaborarea rapoartelor întru buna evidență a cheltuielilor
-Evidența și calcularea salariilor
-Întocmirea și evidența documentelor privind angajarea/demisia/concediile personalului
Cerințe:
-Studii superioare/medii în contabilitate, economie sau finanțe
-Experiență de lucru în funcție similară
-Cunoștinte avansate PC (MS Office (în special Excel) și 1С
-Experiență în planificarea economică (este un avantaj)
-Înțelegerea standardelor de evidență contabilă
-Abilități de a analiza operativ volume mari de date
-Responsabilitate, capacități analitice, atentie la detalii
Noi oferim:
-Grafic de lucru luni-vineri 9.00-18.00.
-Loc de muncă în centrul capitalei
-Pachet social complet
-Evidența încasărilor și cheltuielilor (paypal, e-commerce, cash, cont bancar)
-Înregistrarea tranzacțiilor în registrele și sistemele companiei
-Primirea și verificarea documentelor contabile primare
-Evidența contabilă - păstrarea competentă şi veridică a documentației de contabilitate
-Planificarea bugetelor și altor instrumente de gestionare financiară
-Pregătirea documentelor pentru elaborarea rapoartelor, inclusiv fiscale și statistice
-Elaborarea rapoartelor întru buna evidență a cheltuielilor
-Evidența și calcularea salariilor
-Întocmirea și evidența documentelor privind angajarea/demisia/concediile personalului
Cerințe:
-Studii superioare/medii în contabilitate, economie sau finanțe
-Experiență de lucru în funcție similară
-Cunoștinte avansate PC (MS Office (în special Excel) și 1С
-Experiență în planificarea economică (este un avantaj)
-Înțelegerea standardelor de evidență contabilă
-Abilități de a analiza operativ volume mari de date
-Responsabilitate, capacități analitice, atentie la detalii
Noi oferim:
-Grafic de lucru luni-vineri 9.00-18.00.
-Loc de muncă în centrul capitalei
-Pachet social complet
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
17 июля 2024
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено