Ajutor Contabil - Șef
Crinela
3 сентября 2025
Кишинев
Можно без опыта
Полный день
Среднее специальное
На территории работодателя
Compania "Crinela" S.R.L. caută un contabil responsabil și calificat pentru o colaborare pe termen lung.
Responsabilități:
Evidența contabilă a tuturor cheltuielilor întreprinderii conform legislației în vigoare și politicii contabile interne.
Introducerea documentelor primare (facturi, avize, acte de prestare, etc.) în programul contabil.
Înregistrarea operațiunilor economice legate de procurări, servicii, chirii, cheltuieli de reprezentare, deplasări etc.
Înregistrarea și evidența rapoartelor de avans și decontarea sumelor acordate spre decont.
Închiderea lunară a cheltuielilor, întocmirea fișelor contabile și controlul distribuirii corecte a costurilor.
Pregătirea informației pentru raportările fiscale și manageriale.
Competențe profesionale:
Cunoașterea standardelor naționale de contabilitate și a legislației fiscale a Republicii Moldova.
Operare în programe contabile (1С 8.3, Excel, Outlook).
Atenție la detalii, gândire analitică, respectarea termenelor.
Multitasking
Oferim:
Salariu competitiv: cu revizuirea anuală
Angajare oficială în cadrul companiei, cu tot pachetul social deplin.
Reducerii la serviciile companiei, pentru a beneficia de avantaje suplimentare
Felicitări și surprize de ziua angajatului, pentru a marca momente speciale
Posibilități de dezvoltare profesională continuă, cu programe de training și învățare
Candidatii interesati de aceasta oferta sunt invitați să aplice CV-ul la adresa de e-mail: crinela133@gmail.com
Vor fi contactați doar candidatii ale căror calificări și experiență corespund cerințelor postului.
Responsabilități:
Evidența contabilă a tuturor cheltuielilor întreprinderii conform legislației în vigoare și politicii contabile interne.
Introducerea documentelor primare (facturi, avize, acte de prestare, etc.) în programul contabil.
Înregistrarea operațiunilor economice legate de procurări, servicii, chirii, cheltuieli de reprezentare, deplasări etc.
Înregistrarea și evidența rapoartelor de avans și decontarea sumelor acordate spre decont.
Închiderea lunară a cheltuielilor, întocmirea fișelor contabile și controlul distribuirii corecte a costurilor.
Pregătirea informației pentru raportările fiscale și manageriale.
Competențe profesionale:
Cunoașterea standardelor naționale de contabilitate și a legislației fiscale a Republicii Moldova.
Operare în programe contabile (1С 8.3, Excel, Outlook).
Atenție la detalii, gândire analitică, respectarea termenelor.
Multitasking
Oferim:
Salariu competitiv: cu revizuirea anuală
Angajare oficială în cadrul companiei, cu tot pachetul social deplin.
Reducerii la serviciile companiei, pentru a beneficia de avantaje suplimentare
Felicitări și surprize de ziua angajatului, pentru a marca momente speciale
Posibilități de dezvoltare profesională continuă, cu programe de training și învățare
Candidatii interesati de aceasta oferta sunt invitați să aplice CV-ul la adresa de e-mail: crinela133@gmail.com
Vor fi contactați doar candidatii ale căror calificări și experiență corespund cerințelor postului.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
3 сентября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.