Agent Customer Service
HiSky
8 декабря 2025
Кишинев
Можно без опыта
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Compania aeriană HiSky suplineste locul vacant de Agent Customer Service, pentru oficiul din Chișinău.
Pentru a deveni noul nostru coleg, este nevoie:
Să deții diploma de studii superioare;
Să cunoști la un nivel avansat limba engleza, română si rusă;
Să posezi un set de abilităti precum:
- dorința de a explora domeniul aviației;
- comunicare eficientă;
- amabilitate sporită;
- multitasking;
- spirit de echipă;
- responsabilitate;
- profesionalism.
Responsabilități:
Prelucrarea solicitarilor parvenite telefonic, prin e-mail, chat si retelele de socializare;
Asistenta pasagerilor prin informare referitor la regulile si conditiile principale de transportare a companiei HiSky;
Rezervarea, emiterea si reemiterea biletelor;
Suport agenți ticketing (atat din Republica Moldova cat si din Romania) si reprezentanții companiei de peste hotare, etc.
Beneficii:
Angajare oficială. Pachet social complet
Salariu motivant
Lucru într-o echipă tânără, prietenoasă și pasionată
Pentru a deveni noul nostru coleg, este nevoie:
Să deții diploma de studii superioare;
Să cunoști la un nivel avansat limba engleza, română si rusă;
Să posezi un set de abilităti precum:
- dorința de a explora domeniul aviației;
- comunicare eficientă;
- amabilitate sporită;
- multitasking;
- spirit de echipă;
- responsabilitate;
- profesionalism.
Responsabilități:
Prelucrarea solicitarilor parvenite telefonic, prin e-mail, chat si retelele de socializare;
Asistenta pasagerilor prin informare referitor la regulile si conditiile principale de transportare a companiei HiSky;
Rezervarea, emiterea si reemiterea biletelor;
Suport agenți ticketing (atat din Republica Moldova cat si din Romania) si reprezentanții companiei de peste hotare, etc.
Beneficii:
Angajare oficială. Pachet social complet
Salariu motivant
Lucru într-o echipă tânără, prietenoasă și pasionată
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
8 декабря 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.