Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Agent achiziție (export)
VOLTA SRL
8 мая 2014
Кишинев
Manager de achiziţii (import)
Descrierea postului:
• negocierea preţurilor si încheierea de contracte ;
• menţinerea relatiei cu furnizorii (potentiali si existenţi);
• întocmirea documentelor aferente achizitiei;
• planificarea achiziţilor şi formarea graficului de achiziţie;
• controlul preţurilor de aprovizionare;
• analiza şi efectuarea raporurilor pentru formularea comenzilor.
Cerinte:
• studii superioare finalizate cu examen de licenta (economice, tehnice);
• limba română de bază, cunostinte la nivel avansat a limbii ruse, limba engelza;
• permis auto categoria B (experienţă minim un an);
• abilitati de negociere, persuasiune;
• aptitudini generale foarte bune (memoria, spirit de observatie, atenţie, în special la detalii), personalitate energica, gîndire pozitivă;
• capacitate de lucru individual şi în echipă;
• Cunoaşterea foate buna a programei Microsoft Office şi 1C la nivel de utilizator.
• Experienţă la o funcţie similar constitue un avantaj.
Ofertă (bonusuri, benificii):
• oportunitatea de a activa într-o companie care este orientată nu doar spre rezultate înalte şi creştere continuuă a sa dar şi spre crearea condiţilor pentru dezvoltarea continuă a angajatului (trening, instrucţiuni), motivîndul mereu spre performanţe.
• pachet salarial stabil, bonusuri în funcţie de performanţa,
• bonuri de masă;
• benificiaţi de tot pachetul social.
• maşină şi telefon de serviciu;
• mediu de lucru modern, colectiv tînăr, prietenos;
Persoanele cointeresate le rugăm să expedieze CV-urile la adresa electronică : hr@volta.md
Tel.: +373 22 26-77-56,
Fax: +373 22 81-51-72
Mob. 0 79 996 399
De mentionat OBLIGATORIU în subiectul scrisorii pentru ce post vacant optaţi.
IMPORTANT: cei care nu corespund pe deplin cerintelor sau CV-urile necomplete, nu se vor examina!
Descrierea postului:
• negocierea preţurilor si încheierea de contracte ;
• menţinerea relatiei cu furnizorii (potentiali si existenţi);
• întocmirea documentelor aferente achizitiei;
• planificarea achiziţilor şi formarea graficului de achiziţie;
• controlul preţurilor de aprovizionare;
• analiza şi efectuarea raporurilor pentru formularea comenzilor.
Cerinte:
• studii superioare finalizate cu examen de licenta (economice, tehnice);
• limba română de bază, cunostinte la nivel avansat a limbii ruse, limba engelza;
• permis auto categoria B (experienţă minim un an);
• abilitati de negociere, persuasiune;
• aptitudini generale foarte bune (memoria, spirit de observatie, atenţie, în special la detalii), personalitate energica, gîndire pozitivă;
• capacitate de lucru individual şi în echipă;
• Cunoaşterea foate buna a programei Microsoft Office şi 1C la nivel de utilizator.
• Experienţă la o funcţie similar constitue un avantaj.
Ofertă (bonusuri, benificii):
• oportunitatea de a activa într-o companie care este orientată nu doar spre rezultate înalte şi creştere continuuă a sa dar şi spre crearea condiţilor pentru dezvoltarea continuă a angajatului (trening, instrucţiuni), motivîndul mereu spre performanţe.
• pachet salarial stabil, bonusuri în funcţie de performanţa,
• bonuri de masă;
• benificiaţi de tot pachetul social.
• maşină şi telefon de serviciu;
• mediu de lucru modern, colectiv tînăr, prietenos;
Persoanele cointeresate le rugăm să expedieze CV-urile la adresa electronică : hr@volta.md
Tel.: +373 22 26-77-56,
Fax: +373 22 81-51-72
Mob. 0 79 996 399
De mentionat OBLIGATORIU în subiectul scrisorii pentru ce post vacant optaţi.
IMPORTANT: cei care nu corespund pe deplin cerintelor sau CV-urile necomplete, nu se vor examina!
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
8 мая 2014
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено