Кишинев, Чеканы
С опытом
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Принимаем и людей с инвалидностью
Responsabilități principale:
Organizarea eficientă a activității biroului și menținerea unui mediu administrativ bine structurat;
Gestionarea documentelor, arhivarea și circulația corectă a acestora (document management);
Asistarea conducerii în activitățile de planificare, comunicare internă și externă;
Coordonarea corespondenței și a fluxului informațional între departamente;
Colaborarea și comunicarea cu instituțiile de stat, partenerii și furnizorii companiei;
Asigurarea bunei funcționări a logisticii interne (consumabile, servicii, întreținere etc.).
Cerințe:
Studii superioare obligatorii, preferabil în domeniul economic, administrativ sau management;
Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă – scris și vorbit;
Abilități excelente de organizare, atenție la detalii și capacitate de prioritizare a sarcinilor;
Cunoștințe solide de operare PC (Word, Excel, e-mail, Google Drive etc.);
Experiență anterioară într-o funcție administrativă sau similară – constituie un avantaj;
Atitudine proactivă, seriozitate și spirit de echipă.
Beneficii oferite:
Salariu motivant, plătit la timp;
Mediu de lucru stabil și profesionist;
Posibilitate de dezvoltare profesională în cadrul companiei;
Echipă prietenoasă și sprijin din partea conducerii.
CV-urile se trimit la: resurseumane@rodals.md
Telefon: 078444488
Locație: str. Uzinelor 19, Chișinău
Program: Luni – Vineri, 08:00 – 17:00
Salariu: de la 15.000 lei net
Organizarea eficientă a activității biroului și menținerea unui mediu administrativ bine structurat;
Gestionarea documentelor, arhivarea și circulația corectă a acestora (document management);
Asistarea conducerii în activitățile de planificare, comunicare internă și externă;
Coordonarea corespondenței și a fluxului informațional între departamente;
Colaborarea și comunicarea cu instituțiile de stat, partenerii și furnizorii companiei;
Asigurarea bunei funcționări a logisticii interne (consumabile, servicii, întreținere etc.).
Cerințe:
Studii superioare obligatorii, preferabil în domeniul economic, administrativ sau management;
Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă – scris și vorbit;
Abilități excelente de organizare, atenție la detalii și capacitate de prioritizare a sarcinilor;
Cunoștințe solide de operare PC (Word, Excel, e-mail, Google Drive etc.);
Experiență anterioară într-o funcție administrativă sau similară – constituie un avantaj;
Atitudine proactivă, seriozitate și spirit de echipă.
Beneficii oferite:
Salariu motivant, plătit la timp;
Mediu de lucru stabil și profesionist;
Posibilitate de dezvoltare profesională în cadrul companiei;
Echipă prietenoasă și sprijin din partea conducerii.
CV-urile se trimit la: resurseumane@rodals.md
Telefon: 078444488
Locație: str. Uzinelor 19, Chișinău
Program: Luni – Vineri, 08:00 – 17:00
Salariu: de la 15.000 lei net
Адрес:
Кишинев, Чеканы
str. Uzinelor 19
str. Uzinelor 19
Дополнительно:
Готовы трудоустроить беженцев
Дата актуализации:
24 октября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.