Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Administrator magazin
19 февраля 2019
Кишинев
Ne dorim un magazin unde domina pasiunea pentru haine si accesorii, ordinea si claritatea, buna dispozitie si deservirea excelenta, echipa unita si clienti motivate.
Cum trebuie sa fie admnistratorul magazinului :
1. Sa posede abilitati de lider si organizare a echipei.
2. Abilitati bune de comunicare si relatii interpersonale.
3. Studii superioare .
4. Sa cunoasca limba romana si rusa la nivel inalt.
5. Experienta anterioara in administrarea de magazin.
6. Sa inteleaga comportamentul cosumatorului.
7. Sa fie exemplu de bun comportament si expert in vanzari.
8. Sa stie sa zambeasca.
9. Sa fie dispusa sa invete.
10. Sa fie atenta la detalii... foarte atenta.
11. Sa fie harnica, apreciem mult harnicia si sarguinta.
Taskurile generale pentru administratorul de magazin:
1. Creeaza, instructeaza si motiveaza echipa de vanzari.
2. Evalueaza regulat performantele personalului pentru a mentie o echipa puternica.
3. Mentinerea ordinii si a standardelor de visual merchandising.
4. Asigura un inalt nivel al satisfactiei clientului prin oferirea unui service excelent.
5. Administrarea completa a magazinului conform procedurilor si politicilor stabilite.
6. Se ocupa de toate problemele care apar din partea personalului sau clientilor (plangeri, nemultumiri, reclamatii etc.)
Ce oferim?
1. Salariu motivant din rezultatele obtinute.
2. Investim in cresterea si dezvoltarea ta.
3. Ambianta placuta de lucru in magazin .
Daca ai citit acest anunt, te entuziasmeaza ideea de a lucra cu noi si te potrivesti cu descrierea, trimite-ne un email cu CV-ul tau (cu poza si cont de Fb!) la adresa sboutique777@gmail.com.
Scrie-ne in e-mail si raspunsul la urmatoarea intrebare:
De ce crezi ca esti potrivit(a) pentru acest loc de munca?
Deci, pe scurt, asteptam de la tine:
1. CV
2. Răspuns la intrebare
3. Link catre contul tau de Fb/LinkedIN/Twitter/ si altceva daca mai ai.
Cum trebuie sa fie admnistratorul magazinului :
1. Sa posede abilitati de lider si organizare a echipei.
2. Abilitati bune de comunicare si relatii interpersonale.
3. Studii superioare .
4. Sa cunoasca limba romana si rusa la nivel inalt.
5. Experienta anterioara in administrarea de magazin.
6. Sa inteleaga comportamentul cosumatorului.
7. Sa fie exemplu de bun comportament si expert in vanzari.
8. Sa stie sa zambeasca.
9. Sa fie dispusa sa invete.
10. Sa fie atenta la detalii... foarte atenta.
11. Sa fie harnica, apreciem mult harnicia si sarguinta.
Taskurile generale pentru administratorul de magazin:
1. Creeaza, instructeaza si motiveaza echipa de vanzari.
2. Evalueaza regulat performantele personalului pentru a mentie o echipa puternica.
3. Mentinerea ordinii si a standardelor de visual merchandising.
4. Asigura un inalt nivel al satisfactiei clientului prin oferirea unui service excelent.
5. Administrarea completa a magazinului conform procedurilor si politicilor stabilite.
6. Se ocupa de toate problemele care apar din partea personalului sau clientilor (plangeri, nemultumiri, reclamatii etc.)
Ce oferim?
1. Salariu motivant din rezultatele obtinute.
2. Investim in cresterea si dezvoltarea ta.
3. Ambianta placuta de lucru in magazin .
Daca ai citit acest anunt, te entuziasmeaza ideea de a lucra cu noi si te potrivesti cu descrierea, trimite-ne un email cu CV-ul tau (cu poza si cont de Fb!) la adresa sboutique777@gmail.com.
Scrie-ne in e-mail si raspunsul la urmatoarea intrebare:
De ce crezi ca esti potrivit(a) pentru acest loc de munca?
Deci, pe scurt, asteptam de la tine:
1. CV
2. Răspuns la intrebare
3. Link catre contul tau de Fb/LinkedIN/Twitter/ si altceva daca mai ai.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
19 февраля 2019
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено