Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Administrator imobile
Microinvest
20 марта 2013
Кишинев
Compania MICROINVEST anunţă concurs pentru suplinirea posturilor vacante:
- ADMINISTRATOR IMOBILE
- AGENŢI ÎN CREDITARE.
CV-ul cu fotografie trebuie expediat la e-mail-ul hrm@microinvest.md sau fax 22 99 02 cu indicarea postului pentru care candidaţi.
Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza CV-ului.
Compania oferă un pachet salarial motivant, alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-un mediu de profesionişti şi training-uri de specialitate.
ADMINISTRATOR IMOBILE
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare
- experienţă într-un post similar
- experiență de conducere a personalului
- disponibilitate la deplasarea pe teritoriul RM
- abilităţi PC (Microsoft Office).
Principalele sarcini de muncă:
- întreţine în stare de bună funcţionare imobilele şi bunurile din dotare
- propune investiţii privind întreţinerea sau dezvoltarea imobilelor şi conduce
activităţile de întreţinere ale acestora
- se ocupă de recrutarea şi selecţia de personal pentru asigurarea necesarului de
personal din subordine
- verifică facturile furnizorilor
- verifică existenţa contractelor cu furnizorii de servicii (apă, gaze, energie electrică şi
termică, salubrizare etc.
- procură mijloacele materiale necesare pentru întreţinerea şi reparaţiile curente ale imobilelor, cu întocmirea devizelor de cheltuieli
- răspunde de întreaga activitate în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă din cadrul companiei.
- ADMINISTRATOR IMOBILE
- AGENŢI ÎN CREDITARE.
CV-ul cu fotografie trebuie expediat la e-mail-ul hrm@microinvest.md sau fax 22 99 02 cu indicarea postului pentru care candidaţi.
Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza CV-ului.
Compania oferă un pachet salarial motivant, alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-un mediu de profesionişti şi training-uri de specialitate.
ADMINISTRATOR IMOBILE
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare
- experienţă într-un post similar
- experiență de conducere a personalului
- disponibilitate la deplasarea pe teritoriul RM
- abilităţi PC (Microsoft Office).
Principalele sarcini de muncă:
- întreţine în stare de bună funcţionare imobilele şi bunurile din dotare
- propune investiţii privind întreţinerea sau dezvoltarea imobilelor şi conduce
activităţile de întreţinere ale acestora
- se ocupă de recrutarea şi selecţia de personal pentru asigurarea necesarului de
personal din subordine
- verifică facturile furnizorilor
- verifică existenţa contractelor cu furnizorii de servicii (apă, gaze, energie electrică şi
termică, salubrizare etc.
- procură mijloacele materiale necesare pentru întreţinerea şi reparaţiile curente ale imobilelor, cu întocmirea devizelor de cheltuieli
- răspunde de întreaga activitate în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă din cadrul companiei.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
20 марта 2013
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено