Administrator - HR
GDR Premium - салон-магазин
9 сентября 2025
Кишинев
Можно без опыта
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Angajăm Administrator HR
Chișinău | Full-time
Ești organizat(ă), orientat(ă) spre oameni și îți place să coordonezi procese? Alătură-te echipei GDR și construiește alături de noi un mediu de lucru performant și motivant!
Responsabilități principale:
Gestionarea proceselor de recrutare și integrare a noilor angajați;
Administrarea documentației de personal (contracte, fișe de post, acte adiționale etc.);
Monitorizarea prezenței, a concediilor și a altor evidențe HR;
Organizarea trainingurilor interne și susținerea dezvoltării profesionale a echipei;
Asigurarea respectării politicilor interne și a legislației muncii;
Oferirea de suport și consiliere angajaților privind aspecte administrative sau de resurse umane.
Cerințe:
Studii superioare finalizate;
Experiență anterioară în administrare de personal sau resurse umane (avantaj);
Cunoștințe avansate de limba română și rusă; limba engleză – avantaj;
Competențe bune de operare PC (MS Office – Word, Excel, Outlook);
Excelente abilități de organizare, comunicare și atenție la detalii;
Spirit de inițiativă, confidențialitate și orientare către soluții.
Beneficii oferite:
Pachet salarial competitiv + bonusuri de performanță;
Mediu de lucru profesionist, tânăr și prietenos;
Posibilități reale de creștere și dezvoltare în cadrul companiei;
Stabilitate și sprijin continuu din partea managementului.
Trimite CV-ul tău la adresa:
office@gdr.md
Te așteptăm cu drag să ne cunoaștem!
Chișinău | Full-time
Ești organizat(ă), orientat(ă) spre oameni și îți place să coordonezi procese? Alătură-te echipei GDR și construiește alături de noi un mediu de lucru performant și motivant!
Responsabilități principale:
Gestionarea proceselor de recrutare și integrare a noilor angajați;
Administrarea documentației de personal (contracte, fișe de post, acte adiționale etc.);
Monitorizarea prezenței, a concediilor și a altor evidențe HR;
Organizarea trainingurilor interne și susținerea dezvoltării profesionale a echipei;
Asigurarea respectării politicilor interne și a legislației muncii;
Oferirea de suport și consiliere angajaților privind aspecte administrative sau de resurse umane.
Cerințe:
Studii superioare finalizate;
Experiență anterioară în administrare de personal sau resurse umane (avantaj);
Cunoștințe avansate de limba română și rusă; limba engleză – avantaj;
Competențe bune de operare PC (MS Office – Word, Excel, Outlook);
Excelente abilități de organizare, comunicare și atenție la detalii;
Spirit de inițiativă, confidențialitate și orientare către soluții.
Beneficii oferite:
Pachet salarial competitiv + bonusuri de performanță;
Mediu de lucru profesionist, tânăr și prietenos;
Posibilități reale de creștere și dezvoltare în cadrul companiei;
Stabilitate și sprijin continuu din partea managementului.
Trimite CV-ul tău la adresa:
office@gdr.md
Te așteptăm cu drag să ne cunoaștem!
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
9 сентября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.