Administrator de recepție
12 000 леев в месяц, брутто
PureBeauty
17 октября 2025
Кишинев, Центр
С опытом
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Salonul PureBeauty își mărește echipa! Căutăm Administrator/Recepționer dedicat
Salonul de frumusețe PureBeauty este în căutarea unei persoane organizate, comunicative și orientate către client, care să preia rolul de administrator.
Dacă ești o fire responsabil/ă, atent/ă la detalii și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic și elegant, te invităm să aplici!
Responsabilități:
Răspuns prompt și profesionist la apelurile și mesajele clienților (telefon, WhatsApp, rețele sociale.
Introducerea corectă a datelor în CRM-ul salonului;
Întâmpinarea clienților cu amabilitate și ghidarea acestora în privința procedurilor dorite;
Procesarea plăților folosind aparatura de casă (POS, case de marcat etc.
Gestionarea comenzilor zilnice (consumabile, produse cosmetice etc.
Menținerea unei atmosfere plăcute și profesionale la recepție.
Cerințe:
Abilități bune de comunicare și relaționare
Cunoștințe de bază în operarea calculatorului și a sistemelor CRM (trainingul se oferă intern)
Punctualitate, seriozitate și atenție la detalii
Experiența într-un post similar constituie un avantaj, dar nu este obligatorie.
Ce oferim:
Mediu de lucru profesionist și prietenos
Suport și training la începutul colaborării
Salariu motivant și oportunități de dezvoltare profesională
Program stabil și echipă unită.
Salonul de frumusețe PureBeauty este în căutarea unei persoane organizate, comunicative și orientate către client, care să preia rolul de administrator.
Dacă ești o fire responsabil/ă, atent/ă la detalii și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic și elegant, te invităm să aplici!
Responsabilități:
Răspuns prompt și profesionist la apelurile și mesajele clienților (telefon, WhatsApp, rețele sociale.
Introducerea corectă a datelor în CRM-ul salonului;
Întâmpinarea clienților cu amabilitate și ghidarea acestora în privința procedurilor dorite;
Procesarea plăților folosind aparatura de casă (POS, case de marcat etc.
Gestionarea comenzilor zilnice (consumabile, produse cosmetice etc.
Menținerea unei atmosfere plăcute și profesionale la recepție.
Cerințe:
Abilități bune de comunicare și relaționare
Cunoștințe de bază în operarea calculatorului și a sistemelor CRM (trainingul se oferă intern)
Punctualitate, seriozitate și atenție la detalii
Experiența într-un post similar constituie un avantaj, dar nu este obligatorie.
Ce oferim:
Mediu de lucru profesionist și prietenos
Suport și training la începutul colaborării
Salariu motivant și oportunități de dezvoltare profesională
Program stabil și echipă unită.
Знание языков:
Румынский Продвинутый
Адрес:
Кишинев, Центр
Дата актуализации:
17 октября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.