Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Administrator bunuri
CA"Victoria Asigurări"SA
13 мая 2015
Кишинев
Responsabilități și sarcini:
- Aaprovizionarea cu rechizite, papetărie şi alte materiale necesare pentru întreținere în cadrul Societăţii;
- Întocmirea recepţiilor şi bonurilor de consum pentru toate materialele cumpărate şi predarea recepţiilor la biroul contabilitate, pentru efectuarea plăților;
- Răspunde de arhivarea documentelor;
- Răspunde de înregistrarea şi mişcarea mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar, precum şi de casarea acestora;
- Întocmește, planul de achiziții, elaborarea şi supunerea spre aprobare a comenzilor de cumpărare;
- Efectuează inventarierea valorilor materiale la termenele şi în condiţiile prevăzute de lege împreuna cu comisia de inventariere;
- Administrează localurile instituţiei, asigură întreţinerea, repararea şi curăţenia lor şi se ocupă de încălzitul şi iluminatul localurilor;
- Menţinerea la zi a evidenţei întregului patrimoniu;
- Realizează şi menţine contactul cu furnizorii de resurse şi utilităţi.
Cerinţe:
- Capacitatea de organizare şi coordonare a muncii;
- Rezolvarea eficientă a obiectivelor şi problemelor;
- Excelentă comunicare orală şi scrisă;
- Gestionarea eficientă a resurselor alocate;
- Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
- Studii superioare;
- Cunoştinţe de operare pe calculator (World; Excel);
Condiţii de muncă:
- Mediul prietenos de lucru, team-building și training-uri;
- Condiții confortabile de muncă;
- Nivel competitiv de salarizare (salariul iniţial se va stabili în urma convorbirii).
CV-rile se vor expedia la e-mail: hr@va.md pîna la 20.05.2014 inclusiv. Doar cei selectați vor fi invitați la interviu. Prezentul anunț nu naște nici un angajament pentru CA„Victoria Asigurări”SA.
- Aaprovizionarea cu rechizite, papetărie şi alte materiale necesare pentru întreținere în cadrul Societăţii;
- Întocmirea recepţiilor şi bonurilor de consum pentru toate materialele cumpărate şi predarea recepţiilor la biroul contabilitate, pentru efectuarea plăților;
- Răspunde de arhivarea documentelor;
- Răspunde de înregistrarea şi mişcarea mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar, precum şi de casarea acestora;
- Întocmește, planul de achiziții, elaborarea şi supunerea spre aprobare a comenzilor de cumpărare;
- Efectuează inventarierea valorilor materiale la termenele şi în condiţiile prevăzute de lege împreuna cu comisia de inventariere;
- Administrează localurile instituţiei, asigură întreţinerea, repararea şi curăţenia lor şi se ocupă de încălzitul şi iluminatul localurilor;
- Menţinerea la zi a evidenţei întregului patrimoniu;
- Realizează şi menţine contactul cu furnizorii de resurse şi utilităţi.
Cerinţe:
- Capacitatea de organizare şi coordonare a muncii;
- Rezolvarea eficientă a obiectivelor şi problemelor;
- Excelentă comunicare orală şi scrisă;
- Gestionarea eficientă a resurselor alocate;
- Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
- Studii superioare;
- Cunoştinţe de operare pe calculator (World; Excel);
Condiţii de muncă:
- Mediul prietenos de lucru, team-building și training-uri;
- Condiții confortabile de muncă;
- Nivel competitiv de salarizare (salariul iniţial se va stabili în urma convorbirii).
CV-rile se vor expedia la e-mail: hr@va.md pîna la 20.05.2014 inclusiv. Doar cei selectați vor fi invitați la interviu. Prezentul anunț nu naște nici un angajament pentru CA„Victoria Asigurări”SA.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
13 мая 2015
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено