Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Administrator baze de date
Camera de Comerţ și Industrie a Republicii Moldova
20 января 2015
Кишинев
Cerinţe faţă de candidaţi/candidate:
Studii: superioare de specialitate: automatică şi informatică, calculatoare, tehnologii informaţionale, informatica, cibernetica.
Experienţă: experienţă în gestiunea bazelor de date şi o vechime în domeniul de activitate de nu mai puţin de 4 ani.
Competenţe:
• Metodele de concepere, elaborare, creare, dezvoltare, administrare și întreținere a bazelor de date;
• Sisteme de gestiune a bazelor de date –SGBD (Oracle, Sybase, SQL-Server, DB/2, ACCESS, Visual FOXPRO, etc.), alte limbaje de programare: SQL, Java, HTML, PHP, XML, etc.
• Sistemele de organizare a protecţiei în complex a informaţiei care se conțin în bazele de date, metodele de prevenire a accesului nesancţionat la informaţii;
• Sisteme de operare (Windows, Linux, Solaris, etc.),
• Software de aplicaţii: aplicaţii pentru diverse compartimente ale organizaţiei,
• Medii de dezvoltare aplicaţii - Limbaje de programare (C++, Delphi, Visual C, Visual Basic, etc.),
• Serviciile principale de sistem de operare (DNS, Apache, FTP, SSH, MySQL);
• Instalarea, configurarea şi menţinerea serviciilor WEB, FTP, Mail, DNS, Proxy;
• Legislaţia în vigoare a Republicii Moldova referitor la domeniul TIC ;
• Reglementări privind securitatea și protecția informației, inclusiv protecția datelor cu caracter personal.
Capacităţi:
• Gândire analitică și sistemică.
• Elaborare, formatare, prezentare a documentelor.
• Soluționare operativă a problemelor, multitasking.
• Respectare de deadline-uri, flexibilitate.
• Româna - avansat, engleza – avantaj.
Responsabilităti:
• Asigurarea conceperii, elaborării, creării, dezvoltării, administrării și menținerii bazelor de date ale CCI.
• Instruirea utilizatorilor.
Condiții:
• Lucrul într-o echipă stabilă și dinamică;
• Oportunități de dezvoltare profesională.
Persoanele interesate pot expedia CV pe adresa hr@chamber.md cu specificarea codului de referinţă a vacansiei – ABD, în tema scrisorii.
Vor fi contactate numai persoanele care corespund cerinţelor înaintate.
Studii: superioare de specialitate: automatică şi informatică, calculatoare, tehnologii informaţionale, informatica, cibernetica.
Experienţă: experienţă în gestiunea bazelor de date şi o vechime în domeniul de activitate de nu mai puţin de 4 ani.
Competenţe:
• Metodele de concepere, elaborare, creare, dezvoltare, administrare și întreținere a bazelor de date;
• Sisteme de gestiune a bazelor de date –SGBD (Oracle, Sybase, SQL-Server, DB/2, ACCESS, Visual FOXPRO, etc.), alte limbaje de programare: SQL, Java, HTML, PHP, XML, etc.
• Sistemele de organizare a protecţiei în complex a informaţiei care se conțin în bazele de date, metodele de prevenire a accesului nesancţionat la informaţii;
• Sisteme de operare (Windows, Linux, Solaris, etc.),
• Software de aplicaţii: aplicaţii pentru diverse compartimente ale organizaţiei,
• Medii de dezvoltare aplicaţii - Limbaje de programare (C++, Delphi, Visual C, Visual Basic, etc.),
• Serviciile principale de sistem de operare (DNS, Apache, FTP, SSH, MySQL);
• Instalarea, configurarea şi menţinerea serviciilor WEB, FTP, Mail, DNS, Proxy;
• Legislaţia în vigoare a Republicii Moldova referitor la domeniul TIC ;
• Reglementări privind securitatea și protecția informației, inclusiv protecția datelor cu caracter personal.
Capacităţi:
• Gândire analitică și sistemică.
• Elaborare, formatare, prezentare a documentelor.
• Soluționare operativă a problemelor, multitasking.
• Respectare de deadline-uri, flexibilitate.
• Româna - avansat, engleza – avantaj.
Responsabilităti:
• Asigurarea conceperii, elaborării, creării, dezvoltării, administrării și menținerii bazelor de date ale CCI.
• Instruirea utilizatorilor.
Condiții:
• Lucrul într-o echipă stabilă și dinamică;
• Oportunități de dezvoltare profesională.
Persoanele interesate pot expedia CV pe adresa hr@chamber.md cu specificarea codului de referinţă a vacansiei – ABD, în tema scrisorii.
Vor fi contactate numai persoanele care corespund cerinţelor înaintate.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
20 января 2015
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено