Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Account manager
Conpania de relații publice Communications Boutique
8 апреля 2015
Кишинев
Conpania de relații publice Communications Boutique
anunţă concurs pentru locul vacant : Account manager
Cerinţe faţă de candidat:
cunoștințe de
limbile română, rusă, engleză la nivel avansat de comunicare;
legislaţia privind mass-media şi publicitatea;
public relations;
media relations;
marketing şi management;
events management;
design;
experiență în domeniu de cel puțin doi ani;
abilități de comunicare și negociere, tehnici vânzări;
cunoașterea mediului jurnalistic, corporativ și al instituțiilor publice din Moldova;
cunoașterea elementară a programelor de editare grafică;
creativitate, capacitate de comunicare și lucru în echipă;
capacitate de lucru sub presiune și de respectare a termenelor limită.
Responsabilităţi:
Respectarea viziunii şi misiunii companiei şi adoptarea în orice circumstanţe a unui comportament care corespunde valorilor şi principiilor companiei;
Căutarea clienţilor noi şi fidelizarea clienţilor existenţi;
Planificarea, dezvoltarea şi implementarea strategiei de PR pentru client;
Cercetarea, scrierea şi distribuirea de comunicate de presă pentru mass-media vizate;
Colectarea şi analiza informaţiilor din mass-media;
Pregătirea şi supervizarea producţiei de broşuri publicitare, pliante, videoclipuri promoţionale, fotografii, filme, prezentări multimedia;
Coordonarea organizării de evenimente, inclusiv conferinţe de presă, expoziţii, zile ale porţilor deschise şi tururi de presă;
Promovarea relaţiilor comunitare;
PR management în situaţie de criză;
Gestionarea relațiilor cu clienții și atragerea de noi clienți;
Elaborarea rapoartelor pentru clienți, ținerea evidenței timpului alocat fiecărui client, a
invoice-urilor etc.;
Gestionarea echipei de creație;
Menținerea relațiilor cu mass-media, colegii și clienții;
Promovarea știrilor în mass-media;
Monitorizarea și evaluarea presei;
Event management, inclusiv conferințe de presă și evenimente promoționale;
Asistarea clienților în producerea publicațiilor, inclusiv a newsletterelor interne;
Scriere și editare de texte pentru plasare în mass-media;
Dezvoltarea produselor noi;
Identificarea de noi clienți;
Îndeplinirea altor sarcini, la necesitate
Desfăşurarea altor activităţi solicitate de client, în cadrul contractelor încheiate
Noi propunem:
O echipă tânără, dechisă, profesionistă în domeniul său;
Pachet social complet;
Oficiu dotat cu toate comodităţile;
Oportunitate de realizare a carierei profesionale.
Etapele angajării:
1 etapă – expedierea CV-ului
2 etapă – interviu cu Directorul companiei.
3 etapă – perioada de probă cu durata de 5 zile, în care veţi participa la activităţile echipei.
Dacă vrei să fii inelul acestui lanţ şi posezi capacităţile cerute, nu ezita să trimiţi CV-ul tău la adresa de e-mail: hr@berlizzo.md până la data de 17 aprilie 2015.
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
anunţă concurs pentru locul vacant : Account manager
Cerinţe faţă de candidat:
cunoștințe de
limbile română, rusă, engleză la nivel avansat de comunicare;
legislaţia privind mass-media şi publicitatea;
public relations;
media relations;
marketing şi management;
events management;
design;
experiență în domeniu de cel puțin doi ani;
abilități de comunicare și negociere, tehnici vânzări;
cunoașterea mediului jurnalistic, corporativ și al instituțiilor publice din Moldova;
cunoașterea elementară a programelor de editare grafică;
creativitate, capacitate de comunicare și lucru în echipă;
capacitate de lucru sub presiune și de respectare a termenelor limită.
Responsabilităţi:
Respectarea viziunii şi misiunii companiei şi adoptarea în orice circumstanţe a unui comportament care corespunde valorilor şi principiilor companiei;
Căutarea clienţilor noi şi fidelizarea clienţilor existenţi;
Planificarea, dezvoltarea şi implementarea strategiei de PR pentru client;
Cercetarea, scrierea şi distribuirea de comunicate de presă pentru mass-media vizate;
Colectarea şi analiza informaţiilor din mass-media;
Pregătirea şi supervizarea producţiei de broşuri publicitare, pliante, videoclipuri promoţionale, fotografii, filme, prezentări multimedia;
Coordonarea organizării de evenimente, inclusiv conferinţe de presă, expoziţii, zile ale porţilor deschise şi tururi de presă;
Promovarea relaţiilor comunitare;
PR management în situaţie de criză;
Gestionarea relațiilor cu clienții și atragerea de noi clienți;
Elaborarea rapoartelor pentru clienți, ținerea evidenței timpului alocat fiecărui client, a
invoice-urilor etc.;
Gestionarea echipei de creație;
Menținerea relațiilor cu mass-media, colegii și clienții;
Promovarea știrilor în mass-media;
Monitorizarea și evaluarea presei;
Event management, inclusiv conferințe de presă și evenimente promoționale;
Asistarea clienților în producerea publicațiilor, inclusiv a newsletterelor interne;
Scriere și editare de texte pentru plasare în mass-media;
Dezvoltarea produselor noi;
Identificarea de noi clienți;
Îndeplinirea altor sarcini, la necesitate
Desfăşurarea altor activităţi solicitate de client, în cadrul contractelor încheiate
Noi propunem:
O echipă tânără, dechisă, profesionistă în domeniul său;
Pachet social complet;
Oficiu dotat cu toate comodităţile;
Oportunitate de realizare a carierei profesionale.
Etapele angajării:
1 etapă – expedierea CV-ului
2 etapă – interviu cu Directorul companiei.
3 etapă – perioada de probă cu durata de 5 zile, în care veţi participa la activităţile echipei.
Dacă vrei să fii inelul acestui lanţ şi posezi capacităţile cerute, nu ezita să trimiţi CV-ul tău la adresa de e-mail: hr@berlizzo.md până la data de 17 aprilie 2015.
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
8 апреля 2015
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено