Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Şef adjunct al departamentului contabilitate si finante
S.A. Aeroport Handling
3 июня 2013
Кишинев
Întreprinderea S.A. „Aeroport Handling” cu sediul bd. Dacia 80/3, angajează ŞEF ADJUNCT AL DEPARTAMENTULUI CONTABILITATE ŞI FINANŢE
Cerinte fata de candidati:
- Studii superioare economice – specialitatea Finante/Contabilitate.
- Experienta in domeniul contabilitatii cel putin 7 ani, experienta in calitate de contabil-sef sau contabil-şef adjunct– cel putin 5 ani.
- Cunoasterea limbii de stat, rusa - obligatoriu, limba engleza este un avantaj.
- Cunostinte foarte bune de operare PC (MS Excel, MS Word), cunoasterea 1 C 7,7 sau 1 C 8 obligatoriu.
- Cunoaşterea profundă a contabilităţii financiare şi sistemului de raportare fiscală a R.M.
- Cunoasterea legislatiei fiscale a R.M.
- Abilitati organizatorice, analitice si de comunicare.
- Capacitate de a lucra in echipa.
- Regim de muncă normal de 8 ore/zi, 5 zile lucrătoare cu 2 zile de repaus.
- Modalitatea de depunerea a actelor cu indicarea postului şi sursa de obţinere a informaţiei privind condiţiile de desfăşurare a interviului le găsiţi în adresa Dvs de e-mail de îndată ce aţi fost selectat în baza CV-lor.
CV-ul cu foto şi denumirea postului este aşteptat pînă la data de 06.06.2013 inclusiv, pe adresa de e-mail office@handling.md; adresa postala: Chişinău, bd. Dacia 80/3; fax: 022-52-51-14.
Pentru informaţii suplimentare ne contactaţi la numărul de telefon: 022-52-59-99; sau accesaţi siteul întreprinderii: www.handling.md.
Vor fi invitati la interviu numai cei care au fost selectati.
Cerinte fata de candidati:
- Studii superioare economice – specialitatea Finante/Contabilitate.
- Experienta in domeniul contabilitatii cel putin 7 ani, experienta in calitate de contabil-sef sau contabil-şef adjunct– cel putin 5 ani.
- Cunoasterea limbii de stat, rusa - obligatoriu, limba engleza este un avantaj.
- Cunostinte foarte bune de operare PC (MS Excel, MS Word), cunoasterea 1 C 7,7 sau 1 C 8 obligatoriu.
- Cunoaşterea profundă a contabilităţii financiare şi sistemului de raportare fiscală a R.M.
- Cunoasterea legislatiei fiscale a R.M.
- Abilitati organizatorice, analitice si de comunicare.
- Capacitate de a lucra in echipa.
- Regim de muncă normal de 8 ore/zi, 5 zile lucrătoare cu 2 zile de repaus.
- Modalitatea de depunerea a actelor cu indicarea postului şi sursa de obţinere a informaţiei privind condiţiile de desfăşurare a interviului le găsiţi în adresa Dvs de e-mail de îndată ce aţi fost selectat în baza CV-lor.
CV-ul cu foto şi denumirea postului este aşteptat pînă la data de 06.06.2013 inclusiv, pe adresa de e-mail office@handling.md; adresa postala: Chişinău, bd. Dacia 80/3; fax: 022-52-51-14.
Pentru informaţii suplimentare ne contactaţi la numărul de telefon: 022-52-59-99; sau accesaţi siteul întreprinderii: www.handling.md.
Vor fi invitati la interviu numai cei care au fost selectati.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
3 июня 2013
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено