CV: Operator Call Centru / Manager comunicare online / Recepționista
только зарегистрированным пользователям.
- Gestionarea paginilor online de Facebook și Instagram ale companiei;
- Managementul canalelor de comunicare scrisă (site web, chatbot, formular LP);
-Obținerea datelor de contact ale clienților din canalele de comunicare online;
- Apelarea, consultarea si calibrarea clientului in vederea obtinerii de informatii pentru licitație.
- Procesarea tranzactiilor comerciale in sistemul CRM oferit.
Casierie
- Cunoașterea operațiunilor de contabilitate în programa 1C.
- Deservirea persoanelor fizice si juridice.
Recepție
- Gestionarea fluxului de acte.
- Consultarea, procesarea solicitărilor de la clienți, parteneri și angajați.
- Procesarea apelurilor.
- Gestionarea livrarilor.
- Rapoarte.
- Lucru cu aparatul de casa , terminale card și programa UNA.
- Consultarea cumparatorilor.
- Receptia și inventarierea mărfii.
- Lucru în echipă.
- Rapoarte , aranjare marfă sala/depozit
- Implicarea si pastrarea curățeniei la locul de muncă
- Flexibilitate, adaptare rapida la mediu de lucru profesional.
- Responsabilitate.
- Abilitatea de a comunica și consulta consumatorul.
- Perseverență și bunăvoință.
- Respect și atitudine atentă fața de nevoile consumatorului.
- Competență și aptitudine de învățare rapid.
- Simț de raspundere si angajament fata de intreprindere.
- Competențe de operare PC , Excel, UNA, TS , Word, 1C, Bitrix24.