CV: Card & Acquiring Projects
только зарегистрированным пользователям.
Product and project management pe domeniul acquiring și proiecte legate de "Smart City"
Business Banking,
Card Project management,
Card Process management,
Card Processing,
Customer Journey
- Elaborarea, dezvoltarea si gestionarea ofertelor de produs a Bancii raportata la necesitatile clientilor;
- Analiza pietei si a evolutiei produselor/serviciilor;
- Monitorizarea performanelor produselor si serviciilor destinate pers;
- Initierea dezvoltarilor IT (Business Requirement) pentru implementariea, actualizarea sau incetarea produselor/serviciilor destinate pers. Fiz.;
- Gestionarea relatiilor cu: sistemele de plata VISA si Mastercard, sisteme de transferuri rapide – WU, companii de de dezvoltare sof;.
- Asigurarea suportului privind buna functionare a produselor/serviciilor bancare destinate pers. Fiz., precum si promovarea lor.;
Gestionarea activități Secției de Acceptare carduri.
- Elaborarea, implementarea și promovarea produselor și serviciilor inovative in domeniul acceptarii cardurilor (POS si E-comm);
- Participarea la negocieri.
- Lucrului operaţional privind contractarea comercianţilor și a rentabilitatii bancomatelor;
- Elaborarea planului de afaceri pe zona acquiring – indicatori deperformanță, investiții, venituri și cheltuieli;
- Elaborarea, actualizarea procedurilor interne;
- Monitorizare stocuri, desfasurarea licitațiilor si achizitionarea POS-urilor, soft-urilor asociate POS-urilor;
- Coordonator al echipei de manageri in activitatea de post-vinzare în raportul bancă-client;
Gestionarea activității secției:
- Atragerea clienților corporativi la deservire prin intermediul cardurilor;
- Acordarea de consultanță clienților privind produsele specifice secției carduri;
- Promovarea produselor bancare și a serviciilor noi elaborate;
- Organizarea lucrului in domeniul acceptării cardurilor, proiectelor salariale,încasare ATM;
- Asigurarea promovării obiectivelor de calitate conform standardelor ISO 9001si ISO 22000;
- Elaborarea metodologiilor de depistare a neconformităților și de efectuare a acțiunilor preventive și corective;
- Planificarea și realizarea instruirii si evaluării personalului;
- Efectuarea auditului sistemului calității, proceselor și a produselor;
- Elaborarea și evidența contractelor comerciale;- Responsabil de domeniul de achiziție în raport cu comercianții externi;
- Pregătirea actelor și informației necesare la solicitarea Băncilor Comerciale, Companiilor de Evaluare, etc.(Rapoarte, descifrări, chestionare, contracte etc.);
- Lucru cu acte financiar-contabile: (facturi fiscale, bilanț etc.);
- Efectuarea și gestiunea activității de import-export
- Administrarea filialei;
- Creditarea persoanelor fizice;
- Analiza în prima linia a dosarelor creditare;
- Lucrul cu debitorii;
Deservirea persoanelor fizice si juridice prin:
- Administrarea conturilor de card;
- Rezolvarea problemelor apărute cu carduri și pe conturile de card;
- Transferarea salariilor pe conturile de card deschise in baza proiectului salarial;
- Deschiderea conturilor pentru salariați, depozite, credite;
- Încasarea numerarului în conturile de card;
- Examinarea și perfectarea documentelor prezentate de către clienți pentru acordarea creditelor;
- Atragerea clienților corporativi la deservire;
- Instalarea si deservirea POS-Terminalelor;
- Încasarea și deservirea ATM-urilor;
- Promovarea inovațiilor in domeniul cardurilor bancare;
- Mărirea si menținerea portofoliului de clienți atât persoanelor fizice cât și juridice
Специальность: Finante si Banci.
Cunoştinţe bune în utilizarea :
- Microsoft Office, Way4,
- Instalare programe şi sisteme de operare
- Internet: navigare.