Asistent administrativ(cu franceza si flexibilitate de a calatori)
HR-Consulting
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
До 2 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de:
Asistent Administrativ
COMPANIA:
Companie în domeniul managementului investițional
RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE:
•Gestionarea agendei managerului, programarea si suportul administrativ in organizarea activităților
•Convocarea ședințelor
•Asistarea la ședințe si întâlniri, si urmărirea executării deciziilor luate in cadrul ședințelor
•Gestionarea procesului de pregătire a deplasărilor, asistarea in deplasări importante si asigurarea continuității relațiilor stabilite in cadrul deplasărilor
•Prelucrarea si sortarea corespondentei
•Comunicarea cu partenerii straini;
•Asistarea managerului in decursul zilei de munca, inclusiv şedinţe/întâlniri, deplasări
•Gestionarea şi actualizarea permanenta a bazelor de date
•Efectuarea traducerilor verbale
CERINȚE DE BAZĂ:
• Studii universitare;
• Cunoașterea limbii române și ruse la nivel avansat, franceza- avansat, engleza- avantaj
• Abilități de comunicare
• Punctualitate, responsabilitate, flexibilitate.
COMPANIA OFERĂ:
• Salariu foarte atractiv;
• Pachet social deplin;
• Posibilitate de creștere profesională;
• Deplasari.
CONTACTE:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: bb50@search4staff.com, indicand codul postului vacant în titlul scrisorii: AFR
Telefon de contact: 062101290, 0 (22) 876556
Asistent Administrativ
COMPANIA:
Companie în domeniul managementului investițional
RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE:
•Gestionarea agendei managerului, programarea si suportul administrativ in organizarea activităților
•Convocarea ședințelor
•Asistarea la ședințe si întâlniri, si urmărirea executării deciziilor luate in cadrul ședințelor
•Gestionarea procesului de pregătire a deplasărilor, asistarea in deplasări importante si asigurarea continuității relațiilor stabilite in cadrul deplasărilor
•Prelucrarea si sortarea corespondentei
•Comunicarea cu partenerii straini;
•Asistarea managerului in decursul zilei de munca, inclusiv şedinţe/întâlniri, deplasări
•Gestionarea şi actualizarea permanenta a bazelor de date
•Efectuarea traducerilor verbale
CERINȚE DE BAZĂ:
• Studii universitare;
• Cunoașterea limbii române și ruse la nivel avansat, franceza- avansat, engleza- avantaj
• Abilități de comunicare
• Punctualitate, responsabilitate, flexibilitate.
COMPANIA OFERĂ:
• Salariu foarte atractiv;
• Pachet social deplin;
• Posibilitate de creștere profesională;
• Deplasari.
CONTACTE:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: bb50@search4staff.com, indicand codul postului vacant în titlul scrisorii: AFR
Telefon de contact: 062101290, 0 (22) 876556
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳