5 октября 2024
Specialist Operatuni Financiare | (Backoffice) - 800$
Bine ați venit la Dyninno, un grup de companii cu sediul în San Francisco, care oferă produse și servicii de top în domeniul financiar, al călătoriilor și al divertismentului pe 50 de piețe din 2004.
În 2024, Dyninno sărbătorește cu mândrie cea de-a 20-a aniversare. Pasiunea noastră pentru excelență ne-a dus departe, iar acum avem o echipă de peste 5.400 de profesioniști care lucrează în birourile din SUA, Marea Britanie, Columbia, Letonia, Moldova, România, Turcia, Uzbekistan, Egipt și Filipine.
Familia noastră multinațională și multiculturală este unită de obiectivul comun de a schimba vieți și de a transforma visele în realitate. Cultura noastră corporativă se bazează pe crearea unui mediu pozitiv și stimulativ în care oamenii pot crește și prospera, iar noi suntem mereu în căutare de persoane cu aceeași mentalitate care să ni se alăture în această călătorie incredibilă.
Vizitați www.dyninno.com pentru a afla mai multe despre oportunitățile noastre și haideți să inovăm împreună!
Echipa de Trezorerie este în căutarea unui coleg energic, cu o atitudine "pot face", pentru rolul de Specialist Operațiuni Financiare, căruia îi place să lucreze cu numere și cu alte echipe la nivel global.
Noi oferim:
- Venituri motivante și bonusuri de performanță (salariu de bază 800$ NET, după perioada de proba).
- Program de lucru 5/2, de la 10:30 pana la 19:30.
- Angajare oficială și beneficii sociale (companie IT-park).
- Experiență internațională și multiculturală.
- Angajare într-un grup internațional de companii cu valori puternice și o cultură corporativă incluzivă.
- Participarea la proiecte globale pentru profesioniștii interesați.
- Oportunități de creștere și dezvoltare a carierei.
- Birou modern cu toate facilitățile și zone de relaxare, situat în inima sectorului Botanica, Chișinău.
Responsabilități:
- Gestionarea conturilor de plată utilizând software-ul de contabilitate (Navision Dynamics / SAP ERP) și alte programe.
- Elaborarea rapoartelor financiare.
- Prelucrarea cererilor de cheltuieli în conformitate cu standardele și politicile financiare.
- Gestionarea registrului contabil de plătitori.
- Verificarea și identificarea discrepanțelor, dacă există, având în vedere conturile furnizorilor și extrasele lunare ale acestora.
- Ducerea evidenței conturilor de cheltuieli si centrelor de cost centre.
- Înțelegerea proceselor de conformitate având în vedere conturile de plata (W-9, taxa pe vânzări etc.).
- Prelucrarea acordurilor, respectarea și îndeplinirea termenilor prestabiliți.
- Îndeplinirea altor responsabilităților care pot fi atribuite.
Cerințe:
- Cunoștințe de limba Engleza – nivel intermediar (B1 – B2).
- Studii superioare în domeniul: financiar, contabilitate, afaceri și economie sau un domeniu conex.
- Înțelegerea solidă a principiilor de bază ale contabilității.
- Abilități bune de comunicare.
- Cunoștințe avansate în Microsoft Office Excel/Word/ alte programe MS Office.
- Atenție la detalii.
- Atitudine proactivă și inovatoare, cu o mentalitate de îmbunătățire.
- Abilitați bune de gestionarea timpului.
Email: careers.md@dyninno.md
Follow us:
Facebook: https://www.facebook.com/DyninnoMoldova
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/dyninno-group
Instagram: https://www.instagram.com/dyninno_moldovа
Prin trimiterea CV-ului dumneavoastră, sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră personale în scopul recrutării. Privacy Notice: https://dyninno.com/en/privacy-notice-moldova-dynatech/
E-mail:
careers.md@dyninno.md
Твое резюме успешно отправлено 🥳