12 ani de experiență, peste 800 de colegi în 12 sedii din România, Republica Moldova, Polonia, Bulgaria, Ucraina, Tunisia şi Cipru. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Partener strategic în training – DARE AcademyMediu multicultural și un zumzăit continuu într-o multitudine de limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii. 
  
Care este activitatea principală a VEO? Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

Avem o bază de cunoștințe imensă construită în ultimii 11 ani, pusă la dispoziția ta. Tot ce îți trebuie este dorința de a reuși. Nu te putem ajuta cu asta, dar cu restul ... Da, putem!

Specialist salarizare (fără experiență)

Nu îți cerem experiență de muncă anterioară, ci multă motivație și deschidere către tot ce este nou pentru că noi suntem cei care îți vom face cunoștință cu fascinantă lume a payroll-ului francez.
Echipă noastră de salarizare se extinde și căutăm un coleg nou pasionat de cifre, dar și de limbă franceză!
 
Pe acest post, vei fi responsabil (ă) de realizarea statelor de salariu și calculul cotizațiilor sociale pentru angajații clientului francez. De asemenea, te vei asigura că toți angajații își primesc la timp și în mod corect salariul și fluturașul de salariu, garantând totodată că toate drepturile și beneficiile au fost respectate.
 
Misiunile tale în echipa noastră:
- Realizezi calculul salarial pentru angajații clienților francezi, înregistrezi orele de prezență și absentele acestora, primele, avansurile de salariu pe care urmează să le primească;
- Calculezi compensațiile la care au dreptul salariații ca urmare a încheierii sau rupturii anticipate a contractelor individuale de muncă, în conformitate cu legislația franceză;
- Introduci în baza de date perioadă de aflare în concediu medical și realizezi adeverințele de salariu necesare indemnizării salariaților de către organismele din Franța;
- Realizezi declarațiile de cotizații sociale specifice societăților clientului.
 
Ne-ar plăcea să ai:
- Cunostinṭe de limbă franceză la nivel începător spre mediu (min. A2-B1)
- Cunostinṭe de utilizare pachet MS Office;
- Dorintă de dezvoltare și evoluție;
- Rezistență la stres și atenție la detalii;
- Capacitate de sinteză și spirit analitic;
- Spirit de echipă.
 
Îți oferim nu doar un job, ci și :
- Formare la nivel internațional;
- Oportunităti de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
- Un loc de muncă oficial, într-un sediu modern, situat în centrul orașului;
- Vineri tematice și alte activităti realizate în baza conceptului "Happy people at work" 

Вперед

Другие вакансии этой компании

Похожие вакансии

IT/IS Specialist

Winify • Сегодня, Кишинев

Отправить CV

Specialist Resurse Umane

IuteCredit • Сегодня, Кишинев

Отправить CV
Прикрепить файл с CV Моё CV с сайта Rabota.md
Прикрепить файл с CV

Укажите ваше Имя и Фамилию



Создайте лучшее CV в Молдове!

Заполните CV на Rabota.md
и в один клик отправляйте в любую компанию!

Это займет 10 минут

У вас уже есть CV на нашем сайте?
Войти на сайт


Создайте лучшее CV в Молдове!

Заполните CV на Rabota.md
и в один клик отправляйте в любую компанию!

Это займет 10 минут

У вас уже есть CV на нашем сайте?
Создать CV


Отправить CV

Укажите желаемую вакансию


Закрыть

CV отправлено!

Закрыть