Angajăm:

Specialist planificare

Locaţie: Chișinău
Coca-Cola Hellenic Moldova este una dintre cele mai mari companii din sectorul FMCG din Republica Moldova cu o istorie de 25 de ani, parte a grupului de companii Coca-Cola Hellenic prezent în 28 de țări. Portofoliul produselor include brand-urile Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes,Cappy Pulpy, Dorna, Fuzetea, RICH și BURN.

Valori: Autenticitate, Grija față de oameni, Performăm împreună, Excelență, Învățare, Câștigăm cu clienții.

Oferim:
- șansa să lucrezi într-o companie internațională (130+ angajați);
- masa, băuturi, transport asigurate;
- asigurare medicală facultativă;
- dezvoltare profesională;
- grafic de lucru: luni-vineri, sâmbăta/duminca zile libere.

Responsabilităţi:

  • Asigură disponibilitatea stocurilor de produse finite pentru vânzare și ajustează cererea producţiilor planificate;
  • Analizează motivele de lipsă stocuri cu scopul de a preveni situații similare;
  • Monitorizează targhetele pentru nivelul inventarului de produse finite bugetat.
  • Planifică volumul necesar de produse finite pentru import / comenzilor de achiziție în sistemul de gestiune pentru fiecare tip de produs, conform prognozei de vânzare agreat cu echipa de vânzări;
  • Responsabil să actualizeze și să solicite toate setările necesare în sistemul de gestiune pe partea de planificare  pentru produsele finite și materiilor prime.
  • Urmărește evoluţia întregului proces a setărilor necesare produselor finite în sistemul de gestiune, la toate etapele, astfel în cât să nu fie rețineri la îndeplinit planul de marketing;
  • Caută oportunităţi pentru eficientizarea și îmbunătățirea proceselor/procedurilor actuale de lucru;
  • Participă la generarea şi implementarea proiectelor de lansare a produselor noi și proiectelor din cadrul departamentul Supply Chain;
  • Urmăreşte optimizarea costurilor pentru activităţile de logistică şi asigură continuitate în relaţiile cu departamentele din cadrul companiei;

Criterii eligibilitate:

  • Studii superioare (management, logistică, economie, matematică și informatică).
  • Experiență în planificare, logistică.
  • Cunoştinţe avansate de operare PC, Microsoft Office (Outlook, Excel, PowerPoint); SAP – constituie un avantaj.
  • Limba engleză nivel mediu, avansat – constituie un avantaj.

Abilități:

  • Gândire analitică, strategică, atenţie la detalii;
  • Agilitate și învățare rapidă;
  • Persoană ambițioasă cu abilități foarte bune de planificare, organizare, monitorizare și control;
  • Flexibilitate în gândire și competențe pragmatice de rezolvare a problemelor;
  • Orientarea spre obţinerea rezultatelor, spirit antreprenorial și auto-motivare;
  • Abilități bune de comunicare verbală și scrisă, relaționare eficientă cu colegii și furnizorii;

Dacă eşti interesat în această poziţie aplică on-line sau expediază CV-ul tău la adresa md.job@cchellenic.com  indicand poziția pentru care aplici.   

Вперед

Другие вакансии этой компании

Похожие вакансии

Прикрепить файл с CV Моё CV с сайта Rabota.md
Прикрепить файл с CV

Укажите ваше Имя и Фамилию



Создайте лучшее CV в Молдове!

Заполните CV на Rabota.md
и в один клик отправляйте в любую компанию!

Это займет 10 минут

У вас уже есть CV на нашем сайте?
Войти на сайт


Создайте лучшее CV в Молдове!

Заполните CV на Rabota.md
и в один клик отправляйте в любую компанию!

Это займет 10 минут

У вас уже есть CV на нашем сайте?
Создать CV


Отправить CV

Укажите желаемую вакансию


Закрыть

CV отправлено!

Закрыть