3 октября 2024
Specialist în Resurse Umane
Ești pasionat(ă) de lucrul cu oamenii și îți dorești să faci o diferență în viața celor care sunt în căutarea unui loc de muncă? Alătură-te echipei noastre și contribuie la îndeplinirea unei misiuni importante: ajutăm cetățenii din Republica Moldova să-și găsească jobul ideal, oferind consultanță personalizată și resurse pentru crearea CV-urilor.
Ce vei face:
- Publici anunțuri de angajare pe platforme diverse și ajungi la cei mai buni candidați.
- Oferi consultanță și soluții personalizate la solicitările clienților noștri.
- Filtrezi și evaluezi CV-urile primite, contribuind la selectarea celor mai potriviți candidați.
- Monitorizezi întreg procesul de recrutare și colaborezi constant cu angajatorii și candidații.
- Comunici activ și menții o legătură strânsă cu toate părțile implicate.
Ce căutăm la tine:
- Experiența în asistența clienților sau în domenii similare este un avantaj dar nu este obligatoriu.
- Comunici fluent în limbile Română și Rusă.
- Ești un utilizator experimentat de PC.
- Îți place să comunici și ești flexibil(ă) pentru a lucra în al doilea schimb.
Ce îți oferim:
- Instruire continuă și suport pentru a excela în activitatea ta.
- Un mediu de lucru prietenos, unit și eficient, în care te vei simți apreciat(ă).
- Oportunități reale de dezvoltare și angajare pe termen lung.
Program de lucru:
40 de ore pe săptămână, cu flexibilitate:
- Luni-Vineri: 10:00-19:00 / 11:00-20:00 (cu o pauză de masă de 1 oră), sau
- Luni-Vineri: 13:30-20:00 (cu o pauză de 30 de minute)
Salariu:
- Salariul va fi discutat în cadrul interviului.
Dacă te regăsești în acest rol și ești pregătit(ă) să te alături echipei noastre, te invităm să trimiți CV-ul la adresa hr@viatelbpo.com, menționând în subiectul emailului poziția pentru care aplici. De asemenea, ne poți contacta la numărul 060 668 003 pentru mai multe detalii.
E-mail: hr@viatelbpo.com
060668003
Другие вакансии этой компании
Твое резюме успешно отправлено 🥳