Specialist Back office
ProCredit Bank
8 октября 2024
Specialist Back office
Responsabilităţile principale:
- Efectuarea funcției de control în cadrul ciclului de creditare, și anume verificarea conformării cu regulamentele interne aferente procesului de creditare;
- Înregistrarea datelor cu caracter financiar ale solicitanților în sistemul Bancii;
- Prezentarea utilizatorului final a informației generate ca urmare a verificării solicitantului în bazele de date;
- Monitorizarea lunară a utilizării de către Debitori a mijloacelor bănești din produsele creditare oferite de Bancă;
- Monitorizarea prezentarii actelor aferente procesului de creditare;
- Monitorizarea transmiterii de către subdiviziuni în Sediul Principal, în termeni prestabiliți, a pachetelor de acte originale;
- Efectuarea/inregistrarea tranzacțiilor procesate de Back-office pentru operațiunile documentare;
- Perfectarea documentelor aferente procesului de creditare.
Cerinţe de calificare:
- experienţă în domeniu nu este obligatorie;
- abilități de comunicare;
- abilități organizatorice;
- spirit de echipă;
- cunoaşterea limbilor română, rusă. Engleza va fi un avantaj.
Beneficii:
- Seminare și Traininguri
- Cursuri de Limba Engleză
- Experiență Internațională
- Academiile ProCredit
- Angajare Oficială din Prima Zi
- Salariu Fix Competitiv
- Control Medical
- Zi de Naștere Liberă și Plătită
- Pachet Social Complet
- Birou Modern și Confortabil
- Lucru de la distanță – 1 zi în săptamână
- Mediu de Lucru Prietenos
Rugam sa mentionati pozitia vacanta pentru care ati aplicat CV-ul
Prelucrarea datelor de către Bancă se realizează în conformitate cu prevederile Legislației nr.133 din 08.07.2011, privind Protecția datelor cu caracter personal.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳