Office-manager / Asistent(ă) personal(ă)
Compania Berlizzo Group anunţă concurs de selectare a candidaţilor pentru postul vacant de:
Office-manager / Asistent(ă) personal(ă)
Atribuţiile postului:
- asistarea la şedinţele de lucru, întocmirea proceselor verbale;
- coordonarea directă a personalului tehnic;
- coordonarea agendei de întîlniri, şedinţe a top-managerilor;
- primirea / expedierea corespondenţei, evidenţa în scris a acesteia;
- aprovizionarea oficiului cu rechizite, mărfuri de uz casnic;
- sarcini de oficiu (fotocopiere, scanare, copertare);
- dactilografiere şi redactare. Evidenţa poştei electronice;
- întîlnirea şi deservirea clienţilor (ceai, cafea);
- îndeplinirea altor sarcini administrative.
Cerinţe faţă de candidaţi:
- studii superioare;
- experienţă profesională la o funcţie similară minim 2 anI;
- cunoaşterea la nivel avansat a limbilor română, rusă, engleză va fi un avantaj
- cunoştinţe operare PC (MS Office, internet);
- abilităţi de utilizare a tehnicii de birou;
- cunoaşterea eticii profesionale de comunicare;
- persoană dinamică, comunicabilă.
Beneficii:
- pachet social deplin;
- perspective de realizare profesională şi personală;
- condiţii prielnice de muncă;
- posibilitate de a activa într-o echipă dinamică, de profesionişti.
Persoanele interesate expediati CV la adresa de e-mail: hr@berlizzo.md
Vă rugăm să menţionaţi pentru care post candidaţi
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
Е-mail:
hr@berlizzo.md
Другие вакансии этой компании
Похожие вакансии
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳