
Office Manager / Asistent Executiv
Compania DiazTech este în căutarea unei colege în funcţie de:
Office Manager / Asistent Executiv
- Gestionarea corespondenţei şi apelurilor telefonice în cadrul companiei
- Redactarea documentelor şi expedierea scrisorilor de intrare, ieşire
- Activităţi ce ţin de administrarea şi organizarea lucrului în oficiu
- Asigurarea lunar a necesarului de birotică în cadrul comapniei
- Întâlnirea, redrecţionarea şi deservirea a oaspeţilor
Cerinţe:
- Studii Superioare
- Abilități de operare la PC: Word, Excel, PowerPoint
- Vorbirea fluentă a limbilor rusă și română, engleză - nivel intermediar
- Experienţă de muncă în domeniu reprezintă un avantaj
- Orientare spre rezultat şi atenţie la detalii
- Persoană comunicabilă, energică, responsabilă
Beneficii:
- Salariu atractiv + bonusuri în funcție de performanțe
- Lucru într-o echipă tânără şi prietenoasă
- Stabilitate şi oportunitatea de creştere profesională
- Program de lucru Luni – Vineri de la 9-00 / 17-30
* Locaţia companiei DiazTech or. Străşeni str. Şoşeaua Chişinăului 16
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa de email: Corina.juncu@diazchim.md
Vor fi contactate doar persoanele ce corespund cerinţelor menţionate în anunţ, succese!
E-mail:
Corina.juncu@diazchim.md