Angajăm:

Manager oficiu/Secretar în subordinea șefului companiei

Responsabilități:

  • Organizarea zilei de lucru a șefului; controlul planului stabilit;
  • Executarea ordinelor conducătorului;
  • Verificarea îndeplinirii cerințelor șefului;
  • Primirea apelurilor telefonice;
  • Coordonarea fluxurilor de informații. Recepționarea, prelucrarea, înregistrarea și distribuirea scrisorilor de intrare și ieșire (inclusiv e-mail, faxuri, apeluri telefonice, căutarea informațiilor necesare pe Internet);
  • Menținerea unei baze de date electronice (clienții companiei, calendarul de sărbători și zilele de naștere);
  • Înregistrarea și păstrarea arhivei documentelor;
  • Lucru cu scrisorile de intrare și de ieșire;
  • Prelucrarea documentelor: pregătirea, distribuția, primirea, stocarea, înregistrarea, procesarea, sistematizarea în formă electronică și tipărită, copierea și duplicarea;
  • Organizarea trimiterii de documente prin e-mail, Poșta Moldovei, servicii de curierat;
  • Planificarea și pregătirea recepției, primirea vizitatorilor;
  • Organizarea întâlnirilor;
  • Căutarea și selectarea CV-urilor, organizarea interviurilor;
  • Traducere scrisă și orală a scrisorilor, documente din / în română / rusă / engleză;
  • Înregistrarea documentelor în conformitate cu standardele corporatiste ale companiei;
  • Rezervarea biletelor și hotelurilor pentru manageri și alți angajați;
  • Asigurarea cu suport pentru birou: comandarea și distribuirea articolelor de papetărie, a apei potabile, a consumabilelor, a echipamentelor de birou etc.;
  • Organizarea evenimentelor corporative;
  • Căutarea informațiilor solicitate (Internet, Social Media etc.);
  • Păstrarea corespondenței de afaceri, pregătirea scrisorilor.

Cerințe:

  • Studii superioare complete sau incomplete;
  • Discurs verbal și scris competent;
  • Competențe sigure de scriere/vorbire în limbile română și rusă; limba engleză - scris/vorbit;
  • Abilitatea de a comunica și de a găsi limbaj comun;
  • Cunoașterea eticii de afaceri;
  • Capacitatea de a lucra cu un volum mare de informații; cunoștințe de PBX, fax, copiator, scanner;
  • Abilitatea de a orientare rapidă spre îndeplinirea sarcinilor, evidențierea lucrului principal;
  • Lucru profesionist cu computerul la nivel de utilizator încrezător;
  • Pregatirea articolelor, graficelor, tabelelor, cifrelor, imaginilor, slide-urilor pentru rapoarte, prezentări;
  • Cunoașterea programelor: Microsoft Office, Outlook;
  • Viteză mare de imprimare;
  • Punctualitate;
  • Energie;
  • Abilitatea de a arăta bine;
  • Organizare;
  • Rezistență la stres;
  • Operativitate;
  • Auto-control;
  • Comunicare;
  • Atenție;
  • Responsabilitate;
  • Experiență în funcții administrative- cel puțin 1 an.

Oferim:

  • Zi completă de lucru în birou;
  • Echipă prietenoasă;
  • Angajare conform Codului Muncii al Republicii Moldova;
  • Pachet social complet;
  • Salarizare efectuată la timp;
  • Perioadă de probă - 3 luni;
  • Comunicații mobile corporative;
  • Program de lucru 5/2, luni-vineri, 9:00-18:00;
  • Oportunitate de avansare în carieră în cadrul companiei - dacă doriți.

Informațiile de contact sunt disponibile după primirea unui CV.

E-mail: Olga.tipordei@zendomedia.md  
Telefon: +373 79404448

back forward

Другие вакансии этой компании

Похожие вакансии

Прикрепить файл с CV Моё CV с сайта Rabota.md
Прикрепить файл с CV

Укажите ваше Имя и Фамилию



Создайте лучшее CV в Молдове!

Заполните CV на Rabota.md
и в один клик отправляйте в любую компанию!

Это займет 10 минут

У вас уже есть CV на нашем сайте?
Войти на сайт


Создайте лучшее CV в Молдове!

Заполните CV на Rabota.md
и в один клик отправляйте в любую компанию!

Это займет 10 минут

У вас уже есть CV на нашем сайте?
Создать CV


Отправить CV

Укажите желаемую вакансию


Закрыть

CV отправлено!

Закрыть