HR Specialist

Angajăm:

HR Specialist

Obiectivul funcției – Planificarea, organizarea și supervizarea activităților de resurse umane.

Cerinţe:

  • Studii superioare;
  • Cunoașterea legislației muncii Republicii Moldova;
  • Colaborarea eficientă cu departamentele și subdiviziunile companiei;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă, engleza constitue un avantaj;
  • Abilități bune de comunicare, interes față de oameni și dorința de a lucra în domeniul resurselor umane;
  • Cunoașterea metodelor moderne de evidență a personalului;
  • Capacitatea de a lucra cu un flux mare de informație și cu sarcini multiple;
  • Cunoștințe de operare PC (Word, Excel);
  • Grad înalt de responsabilitate și confidențialitate;
  • Abilităţi organizatorice;
  • Capacitate de planificare și stabilire a priorităților;
  • Capacitate de analiză și sinteză;
  • Capacităţi de negociere;
  • Atitudine pozitivă şi proactivă, spirit de echipă.

Responsabilităţi principale:

  • Plasarea anunțurilor de angajare;
  • Recrutarea și selectarea personalului pentru funcțiile vacante din cadrul companiei;
  • Planificarea, organizarea și supervizarea activităților de resurse umane;
  • Asigurarea conformității acțiunilor, procedurilor și documentelor de resurse umane cu legislația în vigoare;
  • Definirea și analiza proceselor de lucru din cadrul companiei;
  • Elaborarea și documentarea proceselor de lucru inter-departamentale și intra-departamentale;
  • Elaborarea, actualizarea și perfectarea documentației de domeniu în conformitate cu cerințele legale;
  • Coordonarea, monitorizarea și evaluarea procesului de recrutare și selecție a personalului;
  • Elaborarea și implimentarea procedurilor privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de muncă, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu legislația din RM, regulamentele companiei și ordinele conducătorului întru apărarea drepturilor Angajatorului;
  • Verificarea respectării condițiilor de muncă – securitatea și sănătatea în muncă;
  • Gestionarea și actualizarea dosarelor personale ale angajaților
  • Evidența tabelelor de pontaj;
  • Evidența graficului concediilor anuale de odihnă;
  • Implimentarea programelor de motivare a angajaților.

Noi oferim:

  • Un pachet salarial motivant;
  • Oportunitate de creștere profesională și dezvoltare în cadrul unei companii internaționale;
  • Lucru într-un colectiv prietenos;
  • Program de lucru: Luni – Vineri, 08:00 - 17:00.

Așteptăm CV-urile dvs. la adresa vmogoreanu@puratos.com, cu indicarea postului de muncă pentru care candidați.

Другие вакансии этой компании

Похожие вакансии

Sebo Credit SRL

HR Specialist

Sebo Credit SRL • Вчера, Кишинев

Отправить CV
Прикрепить CV Создать CV
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Создайте лучшее CV в Молдове!

Заполните CV на Rabota.md
и в один клик отправляйте в любую компанию!

Это займет 10 минут

У вас уже есть CV на нашем сайте?
Войти на сайт


Создайте лучшее CV в Молдове!

Заполните CV на Rabota.md
и в один клик отправляйте в любую компанию!

Это займет 10 минут

У вас уже есть CV на нашем сайте?
Создать CV


Отправить CV

Укажите желаемую вакансию


Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть