
Customer Support
Angajăm:
Customer Support
Candidatul ideal:
- Studii superioare (finalizate sau în curs de finalizare);
- Cunoştinţe avansate de limba Română (scris și vorbit) – Obligatoriu;
- Cunoștințe de limba Engleză constituie un plus;
- Abilităţi de operare PC (MS Office, aplicatii Web);
- Experiența în serviciul de asistența clienți (chat, telefonic, email) constituie un avantaj;
- Capacitate de gestionare a situațiilor dificile într-o manieră politicoasă și profesională.
Responsabilități:
- Preia apelurile clienților;
- Preia sesizarile clienților și gasește soluții pentru rezolvarea lor;
- Introduce în sistem sesizarile telefonice inițiate de client;
- Furnizează informații despre produsele și serviciile companiei;
- Oferă suport clienților în procesul de efectuare a comenzilor;
- Solicită și verifică setul de documente necesare de la furnizori / clienți;
- Oferă suport celorlalte departamente din cadrul companiei, în special departamentului de vânzări;
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv care reflectă responsabilitățile;
- Un mediu flexibil (remote, 4-8 ore), multicultural, orientat spre rezultate, specific unei companii inovative.
E-mail:
hr.oceano.b2b@gmail.com