Angajăm:

Consilier clienti prin telefon

 

ATRIBUȚIILE ȘI RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI:
* Suna si dezvolta portofoliul de clienti ;
* Oferă asistenţă telefonică clienților companiei în ce privește serviciile de care aceștia beneficiază, modalitatea de colaborare precum și produsele şi soluțiile companiei;
* Consiliază clienții din portofoliul alocat pentru achiziția de noi produse;
* Menține bune relații cu clienții companiei;
* Informează clienții despre condiții contractuale, stadiul comenzilor acestora, proiecte și oferte în derulare,etc;
* Oferă suport clienților, prin telefon, în completarea documentelor, accesarea serviciilor, precum și în orice demers al acestora pentru o bună și eficientă colaborare cu societatea;
* Preia apelurile telefonice venite pe numărul de telefon alocat de societate și consiliază apelanții; daca este cazul, direcționează apelurile către departamentele interesate;
* Realizează obiectivele de performanță, inclusiv cele pe proiecte;
* Fidelizează clienții prin acțiuni specifice stabilite de șefii ierarhici;
* Întocmește, completează și arhivează documente specifice colaborării cu clienții firmei;
* Completează, în soft-urile/aplicațiile companiei și bazele de date puse la dispoziție de aceasta, toate informațiile importante despre clienții cu care discută, păstrând permanent informațiile la zi;
* Promovează marca, imaginea, produsele și serviciile firmei, în concordanță cu interesele acesteia, cu procedurile interne specifice.

CERINȚELE POSTULUI:
* Pregătirea necesară postului:
- minim studii medii, cu bacalaureat;
* Experiența necesară postului:
- reprezintă un plus experiența în activitate de relaționare cu clienții, call center sau vânzări prin telefon, dar nu este obligatorie.
* Cunoștințe:
- cunoștințe de utilizare a calculatorului (cel puțin Word, Excel, Internet).
* Cerințe cognitive, aptitudinale, afective, atitudinale, comportamentale, etc.:
- abilități foarte bune de comunicare verbală și în scris și de relaționare;
- capacitate și dorință de a învăța lucruri noi;
- capacitate bună de planificare și organizare a timpului și a sarcinilor de muncă;
- atenție la detalii;
- responsabilitate, corectitudine, implicare si seriozitate;
- confidențialitate;
- proactivitate, perseverență;
- orientare spre rezultat;
- atitudine pozitivă.

CINE SUNTEM:

UP MOLDOVA oferă clienților și partenerilor săi servicii integrate care să le simplifice interacțiunile, procesele, deciziile, adoptând o atitudine de întelegere profund umană a nevoilor acestora și susținând bunele practici de responsabilitate socială.
Tichetele și cardurile de masă sunt doar câteva din varietatea soluțiilor cu care venim în sprijinul performanței, al calității și al motivării, al grijei și implicării pentru a face să fie mai bine în fiecare zi.

Misiunea noastră este să aducem valoare prin empatie, printr-o întelegere a nevoilor și o atitudine deschisă față de clienți și parteneri. Valorile noastre ne ghidează în toate acțiunile. Promovăm responsabilitatea, solidaritatea, inovația, echitatea, antreprenoriatul. Ne dorim alături de noi persoane care să simtă și să acționeze conform acestor valori.

OFERTA DE BENEFICII:

Oferim un pachet de avantaje și beneficii motivant. Oferta de beneficii se discută în cadrul interviului.

Mediul de lucru este unul dinamic și plăcut, cu un program normal, de luni până vineri (nu se lucrează în week-end și nici în zilele de sărbători legale).

Вперед

Другие вакансии этой компании

Похожие вакансии

Прикрепить файл с CV Моё CV с сайта Rabota.md
Прикрепить файл с CV

Укажите ваше Имя и Фамилию



Создайте лучшее CV в Молдове!

Заполните CV на Rabota.md
и в один клик отправляйте в любую компанию!

Это займет 10 минут

У вас уже есть CV на нашем сайте?
Войти на сайт


Создайте лучшее CV в Молдове!

Заполните CV на Rabota.md
и в один клик отправляйте в любую компанию!

Это займет 10 минут

У вас уже есть CV на нашем сайте?
Создать CV


Отправить CV

Укажите желаемую вакансию


Закрыть

CV отправлено!

Закрыть