Asistent(a) Directorului General

Noi suntem lideri domeniul distribuției, instalării și întreținerii echipamentelor medicale, precum și în efectuarea celor mai avansate investigaţii medicale de laborator din ţară.

Compania este în dezvoltare continuă și, din acest motiv, suntem în căutarea unui coleg nou în funcția de:

Asistent(a) Directorului General

Responsabilități:
- Acordarea suportului administrativ și informațional Directorului General, implicarea în rezolvarea problemelor organizatorice;
- Urmărirea îndeplinirii sarcinilor puse subalternilor: înregistrarea și evidența etapelor de îndeplinire și a termenelor de executare;
- Întocmirea, redactarea de rapoarte, informări, prezentări necesare;
- Asigurarea fluxului de informații de la Director către departamente și invers, prin centralizarea, analiza, structurarea și prezentarea informației într-o formă clară și accesibilă;
- Organizarea și urmărirea agendei de lucru a Directorului prin stabilirea programului zilnic al activităților, asigurarea respectării ordinii de zi, organizarea ședințelor și întrevederilor de afaceri, ;
- Asistarea în caz de necesitate a Directorului la sedințe de lucru și întâlniri de afaceri;
- Gestionarea documenteleor interne și externe;
- Pregătirea și controlul executării ordinelor administrative;
- Recepționarea și procesarea apelurilor telefonice;
- Asigurarea condițiilor de protocol în cazul intâlnirilor de afaceri;
- Oferirea suportului în planificarea deplasărilor în interes de serviciu (organizarea acestora, rezervarea biletelor, hotelurilor, asistență în obținerea vizelor).

Cerinţe faţă de candidat:
- Studii superioare;
- Abilitatea de a gestiona simultan sarcini multiple și un volum mare de informație analitică;
- Cunoașterea fluentă a limbilor română, rusă, engleză;
- Limbaj și ținută office, rigurozitate în respectarea cu acuratețe a termenelor limită și a sarcinilor, punctualitate, pedantism;
- Capacitatea de adaptare rapidă la situație, rezistență la stres, atenție;
- Experiență într-o poziție similară;
- Abilități avansate de operare MS Office.

Beneficii:
- Reducere la toate serviciile companiei;
- Salariu atractiv;
- Posibilități de instruire și perfecționare;
- Telefonie mobilă corporativă;
- Posibilitate de autorealizare și dezvoltare a carierei.

Va rugam sa expediati CV-ul cu poza pe adresa electronica: resurse.umane@imunotehnomed.md 

Другие вакансии этой компании

Прикрепить CV Создать CV
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Создайте лучшее CV в Молдове!

Заполните CV на Rabota.md
и в один клик отправляйте в любую компанию!

Это займет 10 минут

У вас уже есть CV на нашем сайте?
Войти на сайт


Создайте лучшее CV в Молдове!

Заполните CV на Rabota.md
и в один клик отправляйте в любую компанию!

Это займет 10 минут

У вас уже есть CV на нашем сайте?
Создать CV


Отправить CV

Укажите желаемую вакансию


Закрыть

CV отправлено!

Закрыть
Войти через