Operator serviciul suport clienți finlandeză și daneză

ATD TECHNOLOGIES №9840142, 21.01.2021
Город: Кишинев
Образование: Любое
Опыт работы: Любой
Зарплата: Договорная
График работы: Полный рабочий день
9840142, 21.01.2021
Îți place să comunici la telefon și să ajuți oamenii oferindu-le consultații? Găsești întotdeauna limbă comună cu clienții și te interesează domeniul pieselor auto? Atunci vino să lucrezi operator la telefon,în echipa noastră prietenoasă!
În obligațiunile tale va intra doar preluarea apelurilor, consultarea clienților cointeresați. (Nici un fel de vanzari sau apeluri reci)
Noi dezvoltăm singuri angajații noștri, de aceea suntem gata să analizăm și candidații fără de experiență, dar cu dorință mare de a se dezvolta și de a cîștiga mai mult.

Cerințe:
- Experiența in domeniu este binevenită, dar nu este obligatorie;
- Cunoaşterea excelentă a limbilor (scris si vorbit);
- Perseverență, seriozitate, flexibilitate, atitudine proactivă, orientare către rezultate;
- Vorbire coerentă și corectă;
- Abilitatea de a convinge și de a intra ușor în contact cu clientul;
- Abilități de negociere și promovare a produsului;
- Orientare către client (abilitatea de a înțelege ți a satisface nevoile clienților);
- Orientare spre rezultat, dorința de a influența asupra nivelului remunerării.

Responsabilitati:
- Recepționarea și procesarea cererilor primite de clienți prin telefon, chat, e-mail;
- Suport consultativ pentru clienți / potențiali clienți: furnizarea tuturor informațiilor necesare clientului cu privire la bunuri, prețuri, servicii, principii de muncă și promoții ale companiei;
- Lucru cu reclamațiile, refuzurile și dorințele clienților, transferul acestora către departamentele corespunzătoare;
- Prelucrarea inițială a mesajelor negative, astfel încât la finalul dialogului, clientul să rămână loial;
- Tratarea refuzurilor: încercăm întotdeauna să păstrăm fie comanda, fie fondurile clientului la noi;
- Căutați și oferiți soluții optime clientului, în legătură cu apelul său;
- Introducerea în baza de date (panoul de administrare) a tuturor informațiilor primite de la client;
- Studierea la timp a informațiilor despre proiect necesare servirii clientului prin orice canal de comunicare cu acesta (telefon, chat, e-mail);
- Inițierea comunicării de ieșire cu clientul, prin telefon, poștă, dacă este necesar.

Oferim:
- Instruire gratuita în cadrul companiei (trainigul este platit);
- Oportunitatea de angajare pe termen lung;
- Investiție în dezvoltarea profesională de specialitate;
- Pachet competitiv de remunerare și beneficii;
- Posibilitatea de avansare în funcție;
- Ceai, cafea si fructe din partea companiei;
- Diverse traininguri;
- Sala de sport si sala de odihna.


Va rugam sa ne expediați CV-ul dvs la adresa : a.ciorba@autodoc.eu și sa indicați postul la care pretindeți in tema scrisorii.
Telefon: 079007392
Completeaza formularul si noi vom lua legatura cu tine https://smrtr.io/4MBML
Telefon: 079007392
Телефон: 079007392
Назад Вперед
Прикрепить CV Создать CV
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Создайте лучшее CV в Молдове!

Заполните CV на Rabota.md
и в один клик отправляйте в любую компанию!

Это займет 10 минут

У вас уже есть CV на нашем сайте?
Войти на сайт


Создайте лучшее CV в Молдове!

Заполните CV на Rabota.md
и в один клик отправляйте в любую компанию!

Это займет 10 минут

У вас уже есть CV на нашем сайте?
Создать CV


Отправить CV

Укажите желаемую вакансию


Закрыть

CV отправлено!

Закрыть
Войти через