Office Manager HOTEL JOLLY ALON
Castel MIMI
9 декабря 2025
Кишинев, Центр
От 2 лет
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Program: full time, 5/2 de la 9.00 pana la 18.00
Locatia: Centrul Chișinăului, Hotel Jolly Alon
Candidatul ideal:
Are experiență în roluri administrative și de HR – minimum 1-2 ani;
Posedă cunoștințe în legislația muncii și redactarea scrisorilor și actelor administrative și de personal;
Studii superioare (preferabil în domeniul juridic, economic sau resurse umane).
Este o persoană energică, responsabilă și proactivă;
Posedă foarte bune abilități de analiză și sinteză a informatiilor, este atentă la detalii;
Posedă capacități de planificare și organizare,
Posedă aptitudini avansate de comunicare,
Este un bun profesionist și nu-i lipsește spiritul de inițiativă și implicare;
Cunoștințe de operare PC (Microsoft Office, Excel avansat);
Limba engleză – nivel mediu (avantaj);
Responsabilități:
Activitate de Manager de oficiu cu atributii de întocmire a actelor HR:
Oferirea de suport administrativ și organizatoric direct Directorului General;
Pregătirea documentelor, rapoartelor și prezentărilor la cerere;
Menținerea unei comunicări eficiente între management și celelalte departamente.
Activitate de Resurse Umane (sub supervizarea HR Managerului):
Întocmirea și actualizarea dosarelor de personal;
Redactarea contractelor individuale de muncă, actelor adiționale, ordinelor interne și altor documente HR;
Gestionarea adeverințelor și concediilor de odihnă/medicale;
Colaborarea cu contabilul pe salarizare;
Asigurarea conformității cu legislația muncii în vigoare.
Ce oferim:
Salariu motivant, pachet social + beneficii;
Posibilitatea de a face parte dintr-o companie prosperă, aflată într-un proces de dezvoltare dinamică;
Oportunitatea de a activa într-un colectiv prietenos și receptiv.
Locatia: Centrul Chișinăului, Hotel Jolly Alon
Candidatul ideal:
Are experiență în roluri administrative și de HR – minimum 1-2 ani;
Posedă cunoștințe în legislația muncii și redactarea scrisorilor și actelor administrative și de personal;
Studii superioare (preferabil în domeniul juridic, economic sau resurse umane).
Este o persoană energică, responsabilă și proactivă;
Posedă foarte bune abilități de analiză și sinteză a informatiilor, este atentă la detalii;
Posedă capacități de planificare și organizare,
Posedă aptitudini avansate de comunicare,
Este un bun profesionist și nu-i lipsește spiritul de inițiativă și implicare;
Cunoștințe de operare PC (Microsoft Office, Excel avansat);
Limba engleză – nivel mediu (avantaj);
Responsabilități:
Activitate de Manager de oficiu cu atributii de întocmire a actelor HR:
Oferirea de suport administrativ și organizatoric direct Directorului General;
Pregătirea documentelor, rapoartelor și prezentărilor la cerere;
Menținerea unei comunicări eficiente între management și celelalte departamente.
Activitate de Resurse Umane (sub supervizarea HR Managerului):
Întocmirea și actualizarea dosarelor de personal;
Redactarea contractelor individuale de muncă, actelor adiționale, ordinelor interne și altor documente HR;
Gestionarea adeverințelor și concediilor de odihnă/medicale;
Colaborarea cu contabilul pe salarizare;
Asigurarea conformității cu legislația muncii în vigoare.
Ce oferim:
Salariu motivant, pachet social + beneficii;
Posibilitatea de a face parte dintr-o companie prosperă, aflată într-un proces de dezvoltare dinamică;
Oportunitatea de a activa într-un colectiv prietenos și receptiv.
Адрес:
Кишинев, Центр
str. Maria Cibotari 37
str. Maria Cibotari 37
Дополнительно:
Готовы трудоустроить беженцев
Дата актуализации:
9 декабря 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.