Contabil(ă)
Jizdan & Partners
7 декабря 2025
Кишинев, Центр
От 1 года
Полный день
Среднее специальное
На территории работодателя
Noi, echipa Jizdan & Partners, suntem în căutare de contabil/ă!
Dacă ai deja experiență în domeniul contabilității și îți dorești să te dezvolți în cadrul unei echipe dinamice, te invităm să ne cunoști mai bine. Ne dorim colegi care au o abordare serioasă în tot ce ține de cifre, raportări și menținerea unei relații profesionale cu clienții. Dacă te regăsești în descriere, ne-ar plăcea să te cunoaștem!
Ce vei face:
Vei înregistra documentele contabile (facturi, plăți, încasări etc.) în programul de evidență;
Vei avea grijă ca actele să fie pregătite și depuse la timp la autorități (declarații fiscale, rapoarte etc.);
Vei urmări dacă totul se potrivește în registre și vei ține evidența contabilă a companiei;
Din când în când, vei comunica cu autoritățile sau parteneri, atunci când este nevoie.
Ce asteptam:
Studii în domeniul contabilității;
Experienţă de lucru în poziție de contabil (cel puţin 1 an);
Cunoștințe de bază în legislația fiscală și contabilă din Republica Moldova;
Cunoștințe de operare în programe contabile (1C);
Utilizarea instrumentelor Microsoft Office (Excel, Word, etc.);
Cunoașterea limbii române – obligatoriu, alte limbi (rusă, engleză)– pot reprezenta un avantaj.
Ce îți oferim noi:
Oficiu modern, condiții optime și locație centrală;
Posibilitate de dezvoltare și implicare reală în ceea ce facem;
Un mediu prietenos și colectiv profesionist.
Cum aplici:
Hai cu noi în echipă!
Trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail: info@jizdan.md + hr@jizdan.md
Dacă ai deja experiență în domeniul contabilității și îți dorești să te dezvolți în cadrul unei echipe dinamice, te invităm să ne cunoști mai bine. Ne dorim colegi care au o abordare serioasă în tot ce ține de cifre, raportări și menținerea unei relații profesionale cu clienții. Dacă te regăsești în descriere, ne-ar plăcea să te cunoaștem!
Ce vei face:
Vei înregistra documentele contabile (facturi, plăți, încasări etc.) în programul de evidență;
Vei avea grijă ca actele să fie pregătite și depuse la timp la autorități (declarații fiscale, rapoarte etc.);
Vei urmări dacă totul se potrivește în registre și vei ține evidența contabilă a companiei;
Din când în când, vei comunica cu autoritățile sau parteneri, atunci când este nevoie.
Ce asteptam:
Studii în domeniul contabilității;
Experienţă de lucru în poziție de contabil (cel puţin 1 an);
Cunoștințe de bază în legislația fiscală și contabilă din Republica Moldova;
Cunoștințe de operare în programe contabile (1C);
Utilizarea instrumentelor Microsoft Office (Excel, Word, etc.);
Cunoașterea limbii române – obligatoriu, alte limbi (rusă, engleză)– pot reprezenta un avantaj.
Ce îți oferim noi:
Oficiu modern, condiții optime și locație centrală;
Posibilitate de dezvoltare și implicare reală în ceea ce facem;
Un mediu prietenos și colectiv profesionist.
Cum aplici:
Hai cu noi în echipă!
Trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail: info@jizdan.md + hr@jizdan.md
Адрес:
Кишинев, Центр
Дата актуализации:
7 декабря 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.