Asistent Executiv
Golban Trade
9 декабря 2025
Кишинев
Можно без опыта
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Golban Trade – companie lider pe piață în oferirea serviciilor de construcții, își extinde echipa și angajează persoană comunicativă, organizată și proactivă pentru poziția de:
Asistent Executiv
Responsabilități:
Organizarea și gestionarea agendei Directorului General (programări, întâlniri, ședințe, călătorii de afaceri).
Asigurarea legăturii cu partenerii, clienții și colegii în numele Directorului.
Pregătirea documentelor, notițelor, prezentărilor și rapoartelor necesare.
Monitorizarea și urmărirea executării sarcinilor și deciziilor Directorului General.
Gestionarea comunicării scrise și verbale într-un mod profesionist și impecabil.
Organizarea și coordonarea ședințelor: redactarea ordinii de zi, procese-verbale și follow-up.
Realizarea de sarcini administrative și de suport operațional legate de activitatea zilnică a Directorului.
Cerințe:
Experiență anterioară într-o poziție similară (asistent manager, asistent executiv, office manager).
Cunoașterea limbii engleze – nivel avansat.
Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă.
Atenție la detalii și capacitate foarte bună de organizare.
Abilitatea de a lucra cu informații confidențiale.
Proactivitate, responsabilitate și orientare spre soluții.
Capacitate de prioritizare și gestionare a mai multor sarcini simultan.
Cunoștințe bune de utilizare a pachetului MS Office / Google Workspace.
Oferim:
Salariu competitiv + bonusuri în funcție de rezultate
Training și suport permanent
Mediu de lucru stabil
Oficiu / birou modern
Fii parte din echipa noastră! Aplică acum și hai să construim împreună lucruri uimitoare!
Expediază CV-ul la: hr@golbantrade.md
Telefon: 068707089
Asistent Executiv
Responsabilități:
Organizarea și gestionarea agendei Directorului General (programări, întâlniri, ședințe, călătorii de afaceri).
Asigurarea legăturii cu partenerii, clienții și colegii în numele Directorului.
Pregătirea documentelor, notițelor, prezentărilor și rapoartelor necesare.
Monitorizarea și urmărirea executării sarcinilor și deciziilor Directorului General.
Gestionarea comunicării scrise și verbale într-un mod profesionist și impecabil.
Organizarea și coordonarea ședințelor: redactarea ordinii de zi, procese-verbale și follow-up.
Realizarea de sarcini administrative și de suport operațional legate de activitatea zilnică a Directorului.
Cerințe:
Experiență anterioară într-o poziție similară (asistent manager, asistent executiv, office manager).
Cunoașterea limbii engleze – nivel avansat.
Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă.
Atenție la detalii și capacitate foarte bună de organizare.
Abilitatea de a lucra cu informații confidențiale.
Proactivitate, responsabilitate și orientare spre soluții.
Capacitate de prioritizare și gestionare a mai multor sarcini simultan.
Cunoștințe bune de utilizare a pachetului MS Office / Google Workspace.
Oferim:
Salariu competitiv + bonusuri în funcție de rezultate
Training și suport permanent
Mediu de lucru stabil
Oficiu / birou modern
Fii parte din echipa noastră! Aplică acum și hai să construim împreună lucruri uimitoare!
Expediază CV-ul la: hr@golbantrade.md
Telefon: 068707089
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
9 декабря 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.