CV: Manager
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Gestionare departament
Înlocuire Manager de magazin
Planificare angajați
Desfășurarea inventarului și analiza ulterioară al rezultatelor
Participare la interviurile de angajare
Gestionarea situațiilor conflictuale
Școlarizarea angajaților noi
Însoțirea autorităților la verificări (ANSA, CSP, Poliția, etc)
Trebuia să emit comenzi la articolele departamentului din gestiune. Să am grijă de corectitudinea promoțiilor, atît verificarea prețurilor cît și plasarea lor. În afară de asta aveam în subordine 3 angajați cărora le planificam orele de lucru.
Trebuia sa introduc marfa primita de depozitari. Trebuia sa fac facturile de expeditie si de retur
Trebuia sa primesc marfa dupa facturi si sa o introduc in calculator.
Flexibilitate și adaptabilitate
Gândire critică
Gestionare situații conflictuale
Capacitate de lucru în echipă
Orientare către rezultat
Mă conduc după un singur motto
"Nu există probleme există doar provocări "