CV: Operator Call Center
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Analiza cererilor de creditare,încheierea contractelor de creditare,propunerea noilor oferte clienților din baza interna de date a companiei.
In calitate de Operator-Consultarea clienților despre produsele oferite,primirea comenzilor.In calitate de Administrator-Instruirea noului personal,Organizarea și funcționarea Magazinului Specializat.
Întâlnirea oaspeților,Organizarea banchetelor,Rezolvarea situațiilor de conflict.Organizarea lucrului personalului,Încheierea contractelor și cooperarea cu furnizorii.
Rezistența la stres și buna dispoziție mereu,
Capacitatea de convingere ,
Sunetele fierbinți și reci,
Orientare către client mereu.
Dorința mare de a reveni in cimpul muncii.Sunt o persoana responsabila,punctuala si comunicabila.Spirit de echipa,Capacitate de adaptare sporită,asimilare de noi informații si abilitați.Sunt gata de a lucra mult,pentru o remunerare stabilă si posibilitatea de creștere personală si profesională.