CV: Administrator, manager receptie, relatii clienti, manager resurse umane
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Preluarea apelurilor telefonice, efectuarea programarilor, consultarea prealabila si informarea pacientilor cu privire la serviciile prestate, incasarea mijloacelor banesti, promovarea clinicii, intampinarea,inregistrarea si repartizarea pacientilor catre specialisti, gestionarea mesangeriei, postei electronice. Pregatirea contractelor de munca a noilor angajati.
Preluarea apelurilor telefonice, programarea si repartizarea pacientilor, consultarea informativa cu referire la serviciile oferite, incasarea mijloacelor banesti, intocmirea graficului de lucru al personalului, salarizarea angajatilor, recrutare de personal, asigurarea aprovizionarii cu inventarier si materiale de lucru, promovarea clinicii.
Specialitatea: Psiho-pedagogie.
Specialitatea: Moasa.
Receptionare apeluri, utilizator increzut al calculatorului, lucrul cu aparatul de casa, printer, xerox
Sunt o persoana cumunicabila, flexibila, cu aptitudini de interelationare si orientare spre interlocutor, calitati organizatorice, atenta la detalii, tacticoasa, punctuala, dinamica, inventiva, pregatita de a asimila lucruri noi in perioade scurte de timp. Hobby: make-up, psihologie(dezvoltare personala), generarea articolelor psihologice, poezii, proza, nuvelistica.