CV: Proiect Manager - PR - Administrator - Director vânzări
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Sarcinele de serviciu:
Abordarea noilor clienti, ducerea tratativelor, negociere, preluarea comenzilor, conducerea proiectelor de la inceputul acestora pana la finalizarea lor, organizarea procesului de lucru personal si al angajatilor, cautarea si angajarea fortelor de munca, interviuri, crearea mechetelor prin intermediu CorelDraw – PhotoShop, Logistica vanzare/cumparare , incheierea contractelor, urmarirea tranzactiilor banesti, creante, calcularea si emiterea salariilor, evidenta materialelor. Etc.
Realizari profesionale:
Cresterea vanzarilor anuale, atractia noilor client, mentinerea relatiilor bune cu clientii, dezvoltarea sistemului de lucru, cresterea echipei, proiecte finalizate cu feedback pozitiv , recomandari bune din partea partenerilor si al clientilor.etc.
Omul anului 2019 intre angajatii firmei :)
Specialitatea: Business și administrare.
Abilități profesionale:
- Management/Marketing
- Social media
- Design (Photoshop/CorelDraw/Ai)
- PC - Word, Excel, Power Point etc.
- Orientare spre rezultat
- Comunicare
- Flexibilitate
- Negociere
- Calitatea de lider
Fire dinamică, sociabilă.
Responsabil, capabil să lucrez în situație de stres.
Mă adaptez ușor la condițiile de muncă. Învăț lucruri noi și îmi formez noi deprinderi profesionale. Sunt o persoana punctuală, serios mă atîrn la sarcinile oferite, mereu tind la țelu pe care mi l-am pus. Inteligent, comunicabil, ușor găsesc limbă comună cu orice fel de personae.
Calitatea de lider.
(Fondator al companie de publicitate)