CV: Jurisconsult
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Recrutarea primară a salariaților;
Instruirea salariaților in domeniul Sănătății și Securității în muncă;
Efectuarea tuturor lucrărilor necesare în cadrul resurselor umane și administrative;
Organizarea achizițiilor interne ale companiei;
Avizarea tuturor actelor juridice inclusiv contractelor pentru semnare;
Consultarea angajatorului pe diverse situații juridice.
Reprezentarea intereselor angajatorului in instanțele de judecată pe diverse litigii civile, economice, penale, contravenționale, etc.;
Elaborarea proiectelor cu caracter juridic din cadrul Departamentului juridic.
Reprezentarea drepturilor și intereselor angajatorului în raport cu toate instituțiile de stat, instanțele de judecată și persoanele juridice sau fizice;
Monitorizarea și elaborarea tuturor actelor cu caracter juridic ale angajatorului;
Consilierea angajatorului pe diverse chestiuni juridice care pot apărea în domeniul activității;
Elaborarea și avizarea tuturor tipuri de acte juridice (contracte comerciale și civile, scrisori oficiale, cereri, demersuri, regulamente interne, etc.)
Monitorizarea respectării normelor legislației muncii în cadrul întreprinderii angajatorului;
Dobândirea de la organele publice de specialitate a documentației necesare pentru activitatea legală de întreprinzător a angajatorului (licențe, autorizații, certificate, avize, etc.);
Înregistrarea legală a obiectelor de proprietate intelectuală a angajatorului;
Alte activități cu caracter juridic care pot apărea în limitele atribuțiilor de serviciu.
Monitorizarea și elaborarea tuturor actelor cu caracter juridic ale angajatorului;
Reprezentarea drepturilor și intereselor angajatorului în raport cu toate instituțiile de stat, instanțele de judecată și persoanele juridice sau fizice;
Consilierea angajatorului pe diverse chestiuni juridice care pot apărea în domeniul activității;
Reprezentarea intereselor angajatorului in instanțele de judecată pe diverse litigii civile, economice, penale, contravenționale, etc.;
Elaborarea tuturor tipuri de acte juridice (contracte comerciale și civile, scrisori oficiale, cereri, demersuri, regulamente interne, etc.)
Monitorizarea respectării normelor legislației muncii în cadrul întreprinderii angajatorului;
Dobândirea de la organele publice de specialitate a documentației necesare pentru activitatea legală de întreprinzător a angajatorului (licențe, autorizații, certificate, avize, etc.);
Înregistrarea legală a obiectelor de proprietate intelectuală a angajatorului;
Monitorizarea procesului de certificare a produselor comercializate de angajator;
Alte activități cu caracter juridic care pot apărea în limitele atribuțiilor de serviciu.
Perfectarea tuturor actelor de procedură civilă și penală (cereri de chemare în judecată, plângeri, demersuri, etc.); Elaborarea diferitor tipuri de contracte civile si comerciale pentru clienti;
Reprezentarea drepturilor și intereselor legale a clienților persoane fizice si juridice în sedintele de judecată pe litigii de ordin civil si comercial;
Audierea clienților și acordarea de consultanță juridică lor, identificarea potențialului de câștig de cauză;
Participarea la procedura de executare a hotărârilor judecătoresti;
Asistarea la procesul de mediere sau negociere a raporturilor aparute dintre clienti;
Participarea la evenimentele de instruire destinate avocaților și avocaților stagiari.
Avizarea sau elaborarea proiectelor de tratate și altor acte internaționale interministeriale, interguvernamentale și interstatale;
Menținerea corespondenței de lucru cu toate instituțiile de resort ale administrației publice centrale și locale;
Întocmirea răspunsurilor oficiale la petițiile depuse de cetățeni;
Reprezentarea din partea Ministerului Justiției la diverse converințe si alte evenimente organizate în domeniul de activitate.
Specialitatea: Drept economic.
Windows 7, MS Office, Internet, 1C, etc.
Flexibilitate, comunicare, seriozitate, spirit de echipă, abilități de leadership; Capacitate de analiză și sinteză, capacități decizionale, spirit organizatoric, puctualitate, capacitate de a lua decizii în condiții de stres și de a respecta termenele limită, capacitate de analiză a sarcinilor și de responsabilități, spirit de evaluare și îmbunătățire, capacitate de autoperfecționare;