CV: Angajat în customer support
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Lucru la linia uscătoare pentru construcție „Steinel” - „Bosch” - "Metabo"
Lucrați în asistența pentru clienți a unei companii străine cu bilete de avion în toată lumea în limba engleză.
Analizați informațiile.
Primiți apeluri și ajutați-vă cu problemele legate de bilet
Acceptați solicitările de e-mail
Înregistrarea cererilor utilizatorilor în sistemul HelpDesk
redirecționarea cererilor utilizatorului către respectivul
specialiști în asistență tehnică pentru rezolvarea problemei (aceasta se referă în principal la prima linie de asistență tehnică)
Păstrarea unui jurnal care descrie acțiunile întreprinse și deciziile luate odată cu introducerea ulterioară a deciziilor într-o singură bază de date.
Furnizarea de informații tehnice despre funcționalitatea produsului / serviciului
Sarcinile recepționerului includ primirea oaspeților, asistență în problemele hotelului, recepție, înregistrare, cazare și check-out ale vizitatorilor
Efectuarea de decontări cu oaspeții și pregătirea documentației de raportare, furnizarea de informații complete despre serviciile hotelului personal și telefonic.
Eu întâlnim și a așezeam oaspeții în conformitate cu dorințele lor cu privire la zona de îmbarcare, ceea ce i-a făcut pe oaspeți să se simtă confortabil. Serviciul zilnic al oaspeților - până la 300 de persoane.
Mese servite atât pentru scaune individuale, cât și pentru banchete / recepții pentru până la 100-450 de persoane.
Când sala era foarte ocupată, el a oferit asistență în alte zone, ceea ce a redus timpul de așteptare pentru oaspete.
Motivul concedierii: postul nu corespundea salariului prevăzut în contractul inițial
Bune cunoștințe de calculator
Calități personale: comunicativ, rezistent la stres, responsabil, încrezător în sine, muncitor, rezolvând probleme. Sunt gata să învăț, să mă perfecționez în diferite domenii de activitate