CV: Expert in creditare
este accesibila doar pentru utilizatorii inregistrați.
Organizarea operaţiunilor de casă aferente activităţilor operaţionale de încasări şi plăţi în lei, de verificare, triere şi ambalare a numerarului. Coordonam cu activitatea casierilor-administratori ;
Supravegheam subdiviziunea din punct de vedere organizatoric;
Participam la elaborarea cererii pentru materia primă;
Verificam inventarierile săptamînale efectuate de personalul din subdiviziune;
Elaboram grafice de muncă şi eram responsabil de verificarea executării acestor grafice;
Primeam și verificam atestările casierilor-administratori stagiari și a celor care urmează să le fie ridicat tariful.
Specialitatea: Asistenta Sociala.
Sunt capabilă să comunic eficient cu o gamă largă de clienți, arătând interes și ascultând cu atenție preferințele/trebuințele lor.
Navigare Internet Social Media Utilizare buna a programelor de comunicare(mail messenger skype) Microsoft PowerPoint Microsoft Word Zoom Buna Utilizare a PC Microsoft Acces
Sunt o persoană dedicată muncii pe care o fac, sunt orientată către client și nelipsită de etica muncii. Comunicarea și negocierea sunt calitățile mele profesionale dobândite în anii de vânzări și consiliere, care de-altfel garantează performanța mea ca angajat în orice companie. Cele mai mari calități ale mele sunt seriozitatea și perseverența. În cariera mea am ales întotdeauna să îmi asum responsabilitatea și să respect cerințele venite de la superiorii mei. Sunt o persoană care se adaptează foarte repede în colective noi, îmi place munca în echipă și întotdeauna dau tot ce pot pentru a îndeplini obiectivele companiei.