Angajăm:
Traducător/manager de birou (Bălți)
Sarcinile şi responsabilităţile postului:
- lucrul cu clienţii (preluarea şi predarea comenzilor, consultarea clienţilor telefonic şi faţă în faţă, preluarea şi prelucrarea comenzilor);
- lucrul cu traducătorii (plasarea comenzilor, controlul executării);
- lucrul cu documentele (xerocopiere, scanare, gestionarea circulaţiei documentelor în formă electronică);
- pregătirea documentelor pentru autentificare notarială;
- traducerea documentelor/textelor.
Cerinţe:
- studii superioare în filologie, lingvistică sau traduceri;
- cunoaşterea perfectă a limbilor rusă şi română;
- experienţă de traducător;
- experienţă de muncă în biroul de traduceri;
- este binevenită autorizaţia Ministerului Justiţiei al R.M.;
- cunoştinţe de operare pe calculator;
- să fie corect şi onest;
- să fie disciplinat;
- să fie independent şi responsabil;
- să fie sociabil;
- abilităţi de lucru cu oamenii;
- dorinţa de a lucra pe termen lung.
Condiţii asigurate:
- pachet de servicii sociale;
- instruire – 1 săptămână;
- zi de lucru plină;
- termen de încercare – 3 luni
Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteţi propunerile, cu indicarea postului şi cu o fotografie, pe adresa de e-mail hr@diplom.md
sau apelați la adresa:
or. Chişinău, str. Armenească, 55, oficiul 400, tel.: +(373)79-79-3-111.
e-mail: hr@diplom.md
telefon: +(373)79-79-3-111
site: www.diplom.md