Specialist deservire clienți (Căușeni)
Sebo Credit SRL
10 octombrie 2024
Specialist deservire clienți (Căușeni)
Responsabilități:
- Asigură deservirea rapidă și de calitate a clienților;
- Furnizează informația corectă și detaliată cu privire la produsele și serviciile companiei;
- Cross selling;
- Răspunde într-un mod profesionist și în timp util la reclamațiile, întrebările și cererile clienților;
- Asigură introducerea, verificarea și actualizarea rapidă și exactă a informației în baza de date;
- Operațiuni cu numerarul și evidența acestuia;
- Păstrarea registrelor operațiunilor zilnice;
- Raportarea zilnică;
- Alte responsabilități legate de deservirea clienților.
Cerințe:
- Studii superioare;
- Experiență în aceeași poziție - 1 an (constituie un avantaj);
- Experiență în tranzacțiile cu numerarul (constituie un avantaj);
- Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook;
- Cunoașterea standardelor și principiilor de deservire a clienților.
Aptitudini:
- Simț înalt al responsabilității;
- Abilități înalte de comunicare în scris și verbală;
- Lucru în echipă;
- Managementul timpului;
- Lucru sub presiune;
- Punctualitate.
De ce SEBO?
- Salariu motivant;
- Bonusuri de performanță;
- Angajare oficială;
- Programul de munca flexibil;
- Asigurare medicală voluntară;
- Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere;
- Traininguri și dezvoltare profesională.
Așteptăm CV-tău la adresa: hr@sebo.md, diana.ceausu@sebo.md cu mențiunea "Specialist deservire clienți (Causeni)".
Condițiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal sunt stabilite în Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal în procesul de recrutare, publicată pe pagina https://www.sebo.md/pagina/cariera.
E-mail: hr@sebo.md, diana.ceausu@sebo.md
Alte anunțuri publicate de această companie
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳