Senior Business Analyst

Veo Worldwide este o companie europeană de destocaj, parte a Universului NOZ (lider pe piața europeană de destocaj), cu peste 14 ani de activitate.
Căutăm constant soluții pentru a-i ajuta pe proprietarii de afaceri să își valorifice stocurile nevândute (colecții anterioare, produse cu termen de expirare scurt, comenzi anulate), ajutându-i, astfel, să devină eficienți.
MISIUNE:
Cei mai buni pe piața de destocaj. Suntem complet dedicați misiunii NOZ de a deveni lideri mondiali pe piața de destocaj.
VIZIUNE:
No waste. Just value – Ne dorim să devenim mai buni odată cu spațiul în care creștem. Valorificăm pe deplin tot ce ne înconjoară - timp, resurse, aptitudini, idei. Investim în oameni care fac mereu un pas în plus, sunt dornici să se dezvolte și sunt adevărați jucători de echipă.

Senior Business Analyst

Suntem în căutarea unui noi coleg/ă pentru rolul de Senior Business Analyst.

Dacă ai capacitatea de a dezvolta rapoarte și analize complexe și de a le prezenta managementului; dacă știi să gestionezi și să te dedici unui proiect în totalitate, dând dovadă de autonomie și ești îndeajuns de curios pentru a înțelege imaginea de ansamblu a business-ului, atunci te invităm să te alături departamentului nostru de Reporting și Controlling din Chișinău, Iași sau București.

Activitățile principale: 
- Definirea instrumentelor de control și a indicatorilor de performanță pentru a monitoriza evoluția și a anticipa discrepanțe cu privire la politica de remunerație a companiei;
- Colectarea și sintetizarea datelor preliminare pentru elaborarea rapoartelor specifice conform termenelor stabilite;
- Elaborarea de rapoarte săptămânale și lunare pentru determinarea indicatorilor de performanță;
- Efectuarea de studii și analize pentru a sprijini managementul în procesul de luare a deciziilor;
- Monitorizarea acțiunilor puse în aplicare și măsurarea impactului acestora asupra activității și/sau societății; 
- Respectarea regulilor legale privind secretul și confidențialitatea datelor și informațiilor;
- Optimizarea, documentarea și standardizarea rapoartelor și analizelor. 

Ești candidatul ideal pentru noi dacă:
- Ai experiență de minim 2 ani în domeniul financiar, activități de raportare și analiză de date;
- Ai cunoștințe de limbă franceză la nivel mediu-avansat (minimum B2); cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
- Ai cunoștințe de utilizare MS-Office (minim nivel mediu);
- Ai o bună capacitate de analiză și sinteză, gândire logică, atitudine proactivă;
- Esti pasionat de cifre și analize, orientat către client, deschis spre activități transversale în colaborare cu alte departamente naționale și internaționale;
- Îți dorești să evoluezi într-un context dinamic și internațional.
 
Beneficii financiare:
- Salariu avantajos;
- Tichete de masa, vouchere de vacanta, asigurări medicale, abonament sala de sport,decontare transport

Beneficii non-financiare:
- Training inițial și periodic, specific activității desfășurate;
- Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
- Oportunitatea de a activa într-o companie internațională, cu sedii în 7 țări.
 
Alte Beneficii:
- Zone de relaxare/repaos atent amenajate în sediu;
- Posibilitatea de a participa la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.

Alte anunțuri publicate de aceasta companie

Atașeaza CV-ul Creaza CV
Atașeaza CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Creaza cel mai bun CV din Moldova!

Completeaza CV-ul pe Rabota.md
și trimite-l în orice companie cu un singur click!

Iți va lua 10 minute

Ai deja un CV pe site-ul nostru?
Intră pe site


Creaza cel mai bun CV din Moldova!

Completeaza CV-ul pe Rabota.md
și trimite-l în orice companie cu un singur click!

Iți va lua 10 minute

Ai deja un CV pe site-ul nostru?
Creaza CV


Trimite CV-ul

Alegeți jobul


Închide

CV-ul a fost expediat!

Închide
Intră in cont prin